شهیدی:تمرکز بر خدمات درمانی ایثارگران با توجه به افزایش سن آنان ضروری است

2

شهیدی

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از مهم‌ترین وظایف بنیاد را خدمات‌رسانی درمانی به ایثارگران دانست و گفت: با توجه به افزایش میانگین سنی ایثارگران و مشکلات پزشکی افزایش سن، هر روز بر اهمیت موضوع درمان ایثارگران افزوده می‌شود.

به گزارش ایسنا، مجمع عمومی شرکت متُد و ارائه گزارش حسابرس بازرس مستقل روز یکشنبه ۲۵ مهرماه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار محسن انصاری قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت متُد و نماینده موسسه حسابرسی «مفید راهبر» برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی در این جلسه یکی از مهم‌ترین وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران را خدمات‌رسانی پزشکی و درمانی به ایثارگران عنوان کرد و گفت: با توجه به افزایش میانگین سنی تمام ایثارگران و مشکلات پزشکی که این افزایش سن در پی دارد، هر روز بر اهمیت موضوع درمان ایثارگران افزوده می‌شود.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اولویت کاری مراکز پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت متُد را خدمات‌رسانی کیفی و مناسب به خود ایثارگران دانست و گفت: پس از ارائه خدمات مناسب به ایثارگران، اولویت دوم مراکز درمانی و پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه خدمات به عموم مردم است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از نقاط کاری مثبت شرکت متُد در سال گذشته را راه‌اندازی واحد مراقبت در منزل دانست و گفت: در کنار این، از دیگر اقدامات خوب این شرکت نوسازی آمبولانس‌ها بود. همچنین ۱۰ بیمارستان روان‌پزشکی به‌عنوان زیرمجموعه این شرکت شروع به فعالیت کرده‌اند تا تحت مدیریت واحد اداره شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی با تأکید بر لزوم ترسیم چشم‌انداز بلندمدت فعالیت‌های شرکت متُد گفت: الگوهای اجرایی این شرکت باید بر اساس اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری تنظیم شوند.

وی افزود: باید تلاش شود در مجموعه شرکت متُد از نیروهای ایثارگر استفاده شود و تا حد مقدور نسبت به جوان‌گرایی در این شرکت اقدام کرد. همچنین لازم است کنترل و نظارت‌های لازم بر مجموعه انجام شود.

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس هیئت‌مدیره شرکت متُد نیز در این جلسه گفت: شرکت متُد استعداد و پتانسیل بسیار خوبی است که در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد و در طول یک سال گذشته تلاش هیئت‌مدیره این شرکت در راستای کیفی کردن خدمات و بهبود شرایط مدیریتی و نظارتی بوده است.

سردار محسن انصاری ادامه داد: در راستای کیفی سازی عملکرد شرکت متُد، تأکید ویژه هیئت‌مدیره بر ارتقاء رضایت‌مندی ایثارگران و خدمات‌رسانی مطلوب به این عزیزان بود. همچنین تلاش شده است کنترل و نظارت بر عملکردها را تقویت کنیم و در راستای کیفی سازی، تکنولوژی‌های روز را به کار گیریم.

وی رویکرد مهم شرکت متُد را تکیه بر اقتصاد مقاومتی هم در بخش صرفه‌جویی و هم در آموزش کارکنان دانست و گفت: از دیگر رویکردهای هیئت‌مدیره شرکت متُد رعایت کامل قوانین و مقررات و افزایش رضایت‌مندی و رفاه کارکنان است.

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در سال گذشته ۱۱۲ هزار نفر از خدمات شرکت متُد استفاده کرده‌اند که نشان‌دهنده رشد خدمات این شرکت است. از دیگر اقدامات خوب انجام‌شده در این دوره می‌توان به نوسازی ناوگان آمبولانس امداد، به‌کارگیری نیروهای جوان، راه‌اندازی واحد مراقبت در منزل و تحت پوشش قرار دادن ۱۰ بیمارستان روان‌پزشکی توسط شرکت متُد اشاره کرد.

در این جلسه گزارش موسسه مفید راهبر به‌عنوان حسابرس و بازرس مستقل درباره عملکرد شرکت متُد در سال گذشته با نتیجه «مطلوب» قرائت شد و این موسسه برای سال بعد نیز به‌عنوان حسابرس شرکت متُد انتخاب شد و اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت متُد نیز معرفی شدند.
انتهای پیام

منبع :ایسنا

فرصت تبلیغات

تبلیغات متنی

استخدام در وب نگین
 
   

کانال اختصاصی وب نگین در تلگرام

پاسخ