مبنای انتخاب غرفه برتر در نمایشگاه مطبوعات چیست؟

5

غرفه‌ی ایسنا در بیست‌ویکمین نمایشگاه مطبوعات

ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، شیوه نامه انتخاب غرفه برتر نمایشگاه مطبوعات را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی نمایشگاه مطبوعات، در راستای قدردانی از فعالیت رسانه‌های مؤثر، ایجاد انگیزه و هدفمندی رقابت در نمایشگاه مطبوعات، شیوه‌نامه زیر به تصویب شورای سیاستگذاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات رسیده است:

۱) در روز پایانی نمایشگاه و در هر یک از بخش‌های زیر، یک غرفه به عنوان غرفه برتر (مشروط به کسب حداقل ۵۰ امتیاز) توسط هیأت انتخاب معرفی می شوند: خبرگزاری ها/ روزنامه ها/ مؤسسات مطبوعاتی/ رسانه های استانی/ دین و اندیشه/ آموزشی، تخصصی/ سیاسی، اقتصادی/ عمومی، خانواده/ فرهنگی، هنری

۲) شاخص‌های انتخاب غرفه برتر به شرح زیر است:

ردیف

شاخص های غرفه برتر

حداکثر امتیاز

۱

طراحی و دکوراسیون غرفه (بسته به نوع مالکیت رسانه)

۱۰

۲

برنامه های غرفه و خلاقیت در ارائه خدمات مرتبط با زمینه رسانه

۳۰

۳

رعایت نظام نامه نمایشگاه

۲۰

۴

میزان بازدید مخاطبان و استقبال از غرفه ها و نظرسنجی های ستاد نمایشگاه

۲۰

۵

برنامه های جانبی که قبلاً در وبسایت نمایشگاه ثبت و طبق آن اجرا شده است

۱۰

۶

حضور مدیران رسانه ها در غرفه طی روزهای برگزاری

۱۰

 

۳) شاخص‌ها توسط اعضای هیات هفت نفره انتخاب به شرح زیر ارزیابی می‌شود:

* قائم مقام ستاد برگزاری نمایشگاه

* مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی

* مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها 

* شورای هماهنگی تشکل های صنفی مدیریتی شامل رؤسای  انجمن صنفی روزنامه های غیردولتی، انجمن مدیران مسئول نشریات کشور و انجمن نشریات کشاورزی، شرکت تعاونی مطبوعات(۴ نفر)

بنابر اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه، مانند سال گذشته، در هر بخش علاوه بر معرفی غرفه برتر، رتبه‌های بعدی به عنوان «غرفه فعال» معرفی و با اهدای لوح و مبالغی بر اساس امتیاز کسب شده، از آنها تقدیر می شود.

پیش بینی می شود با توجه به استقبال مناسب رسانه‌ها، امسال علاوه بر غرفه‌های برتر، از ۶۰ غرفه فعال در تمامی گروه ها تقدیر شود.

انتهای پیام

منبع :ایسنا

فرصت تبلیغات

تبلیغات متنی

استخدام در وب نگین
 
   

کانال اختصاصی وب نگین در تلگرام

پاسخ