روابط عمومی و بازاریابی باید مسلط به دانش روز باشد

4

بانک ملی

مدیرعامل بانک ملی گفت: مسئولان روابط عمومی و بازاریابی باید مسلط به دانش روز باشند و هرقدر این دانش بالاتر رود و آگاهی‌ها بیشترشود، به همان میزان توانایی برای پیشبرد اهداف بانک، بیشتر و قوی‌تر می‌شود.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در همایش مسئولان دوایر و کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی بانک ملی ایران که با حضور حبیب‌اله رشیدارده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، حشمت‌اله حسینی سرپرست اداره کل روابط عمومی و نادر اکبری‌وند سرپرست اداره کل بازاریابی و امور مشتریان در سالن همایش حافظ برگزار شد، افزود: در میزان اهمیت و جایگاه روابط عمومی و بازاریابی همین بس که نمی‌توان این دو بخش را محدود به یک اداره دانست بلکه هر کدام از این مجموعه ها خود به تنهایی یک سازمان عظیم می‌باشند و دید ما نسبت به آنها بسیار فراتر از یک اداره است.

وی ادامه داد: روابط عمومی پلی است بین مدیریت، کارکنان و مشتریان و باید نظرات، پیشنهادها و انتقادات جامعه را به خوبی بشنود، درک کند و آن ها را صادقانه و به موقع به مدیریت منتقل کند تا بتوان به موقع برای هر مسأله و موضوعی راه حل مربوطه را ارائه کرد.

حسین‌زاده گفت: روابط عمومی‌ها نقش مددکار سازمان را نیز برعهده دارند و باید با صبر و حوصله مسائل، موضوعات و به عبارتی درد دل همکاران را بشنوند و آنها را به مدیریت سازمان منتقل کنند. به همین منظور همکاران شاغل در بخش روابط عمومی و بازاریابی وظیفه‌ای خطیر و بسیار حساس بر عهده دارند.

وی گفت: در زمینه تغییر ساختار روابط عمومی اقدامات خوب و مؤثری انجام شده که ان شاء الله بزودی اعلام می‌شود. البته ساختار به تنهایی نمی‌تواند نتیجه بخش باشد بلکه در کنار آن باید دانش همکاران نیز بالا و به روز باشد تا این دو اصل مهم در کنار هم بتوانند نتایج مطلوب را برای سازمان به ارمغان بیاورند.

مدیرعامل بانک ملی ایران ادامه داد: در بحث بازاریابی نیز امروزه تکنیک‌های خوبی وجود دارد که باید نسبت به آن‌ها آگاهی پیدا کرد و با به کار گرفتن آن‌ها میزان بازدهی بانک را بالا برد.

وی گفت: همه ما باید ضمن توجه کامل به رفتار، گفتار و کردارمان در مواجهه با مشتریان به اصول مشتری‌مداری نیز توجه کامل داشته باشیم تا بتوانیم هرچه بیشتر مشتری جذب کنیم و فراموش نکنیم برای یک مؤسسه مالی، مشتری حرف اول و آخر را می‌زند و وجود و حیات هر سازمانی بسته به وجود مشتریان آن سازمان است.

انتهای پیام

منبع :ایسنا

فرصت تبلیغات

تبلیغات متنی

استخدام در وب نگین
 
   

کانال اختصاصی وب نگین در تلگرام

پاسخ