کتانی پوش های سیلیکون ولی

6
وب‌سایت هات اپ نیوز – زهرا مرادی: ساکنان دره سیلیکون همیشه به ساده‌پوشی شُهره بوده‌اند. سیلیکون ولی سرزمین فرمانروایانی است که همیشه با شلوار جین، تیشرت و یقه اسکی ظاهر می‌شوند اما کتانی‌های سیلیکون ولی این روزها بیشتر جلب توجه می‌کنند!
 کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند
کتانی‌های این قدرتمندانِ دنیای تکنولوژی از نوع معمولی نیستند و همانطور که ساعت‌های گرانقیمت به سَمبُلِ بانکداران وال استریت تبدیل شده‌اند، این کتانی‌ها با زیرکی خاصی توسط سردمداران تکنولوژی، انتخاب و ترکیبی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار را به نمایش گذاشته‌اند.

نگاهی به شیک‌ترین، گران قیمت‌ترین و وحشیانه‌ترین کتانی‌های سیلیکون ولی خواهیم داشت که توسط بنیان‌گذاران و مدیر عاملان این دره پوشیده می‌شوند.

داستان کتانی‌های سیلیکون ولی
زاکربرگ: گرگ خاکستری با کتانی‌های Nike’s Flyknit
کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

کتانی‌های Nike’s Flyknit در سال ۲۰۱۲ معرفی و از آن به بعد، به صدها و هزاران نفر فروخته شده‌اند. کتانی‌های مورد علاقه زاکربرگ در مغازه‌‌ به فروش نمی‌رسند اما در eBay می‌توان آن‌ها را پیدا کرد!

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند
قیمت: ۱۵۰ دلار

ساتیا نادلا، کتانی‌های چرمی Lanvin Suede & Patent

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

مدیر عامل مایکروسافت از زمانیکه در سال ۲۰۱۴ بر روی صحنه آمد، ثابت کرد که فرد شیک‌پوشی است. بنابراین اصلا جای تعجبی ندارد که کتانی‌هایی مطابق با مُد روز از برند Lanvin را انتخاب کند. حتی کتانی‌پرست‌های Reddit نیز این انتخاب ساتیا را مورد بحث و بررسی قرار داده‌اند!

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند
قیمت: ۴۹۵ دلار

ساندار پیچای، کتانی‌های چرمی Lanvin Men’s Cap-Toe

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

فقط نادلا عاشق Lanvin نیست و ساندار پیچای نیز با علاقه خاصی که به سر تا پا مشکی پوشیدن دارد، مدل مشکی این کتانی‌ها را انتخاب کرده است.

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند
قیمت: ۴۹۵ دلار

لری پیج، کتانی‌های Lanvin با پاشنه‌های متضاد

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

لری پیج احتمالا به پیشنهاد پیچای این کتانی‌ها را خریده؛ زیرا این کفش‌ها بسیار نادر هستند و همه آن‌ها به فروش رسیده‌ است.

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند
قیمت: ۳۰۰ دلار

جک دورسی و کتانی‌های Rick Owens، سوزان وژکیکی و کتانی‌های New Balance

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

دورسی مدیر عامل توییتر بیش از همتایان خود در سیلیکون ولی به سبک لباس‌هایی که می‌پوشد، اهمیت می‌دهد. کتانی‌های Rick Owens کاملا متناسب با استایل خاص او است. کفش‌های Owens طرفداران بسیاری دارند اما دورسی به آدیداس هم ارادت خاصی نشان داده است.

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند
قیمت: ۴۸۹ دلار که قبلا ۹۶۹ دلار بوده است.

وژکیکی، مدیر عامل یوتیوب نیز کتانی‌های New Balance را برای اوقات ورزشی و وقت گذرانی انتخاب نموده است.

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند
قیمت: ۸۱ دلار که قبلا ۱۱۰ دلار بوده است.

سام آلتمن: کتانی‌های Puma Blaze of Glory

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

مدیر عامل Y Combinator با سبک راحت و ورزشی خود شناخته شده است. او یکبار با Puma Blaze of Glory بیرون زد.

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند
قیمت: ۲۵۷ الی ۳۲۵ دلار

تیم کوک: کتانی‌های Nike Roshe Two Flyknit

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

تیم کوک یکی از مدیران مستقل هیئت مدیره نایک است، بنابراین عجیب نیست اگر کتانی‌های نایک را انتخاب کند!

کتانی‌های Roshe برای نایک بسیار خوش یُمن بوده‌ و اولین‌بار در آسیا به فروش رسیده‌اند و بعد از آن به آمریکا راه یافتند. این کتانی‌ها از قیمت ۱۰۹ دلار تا ۳۰۰ دلار به فروش می‌رسند. تقاضای بالا برای این کتانی‌ها باعث سرمایه‌گذاری مداوم بر روی آن‌ها شده است.

محبوب‌ترین رنگ‌های این نوع کتانی Triple Red و Calypso هستند.

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند
قیمت ۱۰۵ دلار که قبلا ۱۳۰ دلار بوده است.

این کتانی‌ها هم مورد علاقه کوک می‌باشند

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

تیم کوک در مراسم افتتاح یکی از فروشگاه‌های اپل با Nike Roshe Ones نیز ظاهر شد.

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند
قیمت: ۷۵ دلار

مکنزی و جف بزوس: کتانی‌های Ash Bowie Wedge و کتانی‌های Converse Jack Purcell

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

رُمان‌نویس مشهور MacKenzie Bezos به کتانی‌های پاشنه بلند Bowie Wedge علاقه دارد و همسرش جف بزوس مدیر عامل آمازون کتانی‌های Jack Purcell را با قیمتی کمتر انتخاب می‌کند.

کتانی‌های Jack Purcell در سال ۱۹۳۵ طراحی شدند و در حقیقت کفش بدمینتون هستند (Purcell بازیکن بدمینتون بود) اما این کمپانی در سال ۱۹۷۰ توسط Converse خریداری شد.

این مدل توسط Converse با همکاریِ برندهای معاصری همچون Neighborhood و WTAPS تغییراتی کرد. بهترین مدل‌های این کتانی در ژاپن تولید می‌شوند.

قیمت کتانی‌های مکنزی: ۲۱۰ دلار

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

قیمت کتانی‌‍‌های بزوس: ۶۵ دلار

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

دانیل اک:  کتانی‌های Nike Air Force 1 ’۰۷

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

اک مدیر عامل اسپاتیفای کتانی‌های Air Force 1 را که در سال ۱۹۸۲ معرفی شدند و در سال ۲۰۰۵ در حدود ۱۲ میلیون جفت از آن‌ها فروخته شد را انتخاب کرده است.

این مدل نایک نه تنها بر فرهنگ ورزش تاثیر گذار بود بلکه در اوایل ۲۰۰۰ به یکی از عناصر مُد خیابانی نیز تبدیل شد، مخصوصا مدل white-on-whites.

می‌توان گفت کتانی‌های اک مدل نادری هستند.

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند
قیمت: ۹۰ دلار

دانیل اک طرفدار کتانی‌های سفید رنگ است

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

اک کتانی‌های Adidas Superstar را نیز می‌پوشد.

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند
قیمت: ۸۰ دلار

ایوان اشپیگل: کتانی‌های چرمی Original Achilles محصول Common Projects

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

اشپیگل مدیر عامل اسنپ چت، از زمان دبیرستان عاشق کتانی‌های ۴۰۰ دلاری Common Projects بوده است.

مدل Achilles با رنگ سفید بسیار محبوب می‌باشد. این نوع کتانی‌ها دست‌دوز هستند و با چرم ایتالیایی ساخته می‌شوند و با هر لباسی هم هماهنگی دارند.

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند
قیمت: ۴۱۵ دلار

کوین سیستروم: کتانی‌های Lanvin Classic Leather & Suede

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

سیستروم مدیر عامل اینستاگرام هم به کفش‌های Lanvin علاقه دارد. او در مورد علت انتخاب این کتانی‌ها می‌گوید: پاهای بزرگی دارم و این کتانی‌ها به راحتی اندازه می‌شوند، من هر روز آن‌ها را می‌پوشم.

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند
قیمت‌: ۵۹۰ دلار

مدیر عامل Salesforce به خاطر انتخاب کفش‌هایش شناخته شده است

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

مدیر عامل Salesforce به خاطر انتخاب کفش‌هایش شناخته شده است و حساب توییتری نیز به کفش‌های انتخابی او اختصاص دارد، در این عکس کفش‌هایی از پوست تمساح پوشیده است.

کفش‌های برند Louboutin، در اینجا Louboutin قرمز

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

Louboutin مردانه ساق بلند ۸۹۵ تا ۱۹۹۵ دلار قیمت دارد.

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

Aaron Levie: کتانی‌های Asics Onitsuka Tiger California 78 OG

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

مدیر عامل Box علت انتخاب این نوع کتانی‌ها را اینگونه بیان می‌کند: من همیشه برای سریع‌تر راه رفتن، کتانی می‌پوشم و این کتانی همیشه کمک می‌کند به خاطر داشته باشم که برای کاربر نهایی می‌جنگیم.

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند
قیمت: ۶۸ دلار که قبلا ۸۵ دلار بوده است.

Brian Chesky: کتانی‌های چرمی Gucci Ace

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

Chesky مدیر عامل Airbnb هم از جمله مدیران شیک‌پوش است که به کفش‌های گران‌قیمت علاقه زیادی دارد. کتانی‌های Ace یکی از مدل‌های محبوب گوچی هستند.

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند
قیمت: ۵۵۰ دلار

رهبران دیگر Airbnb

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

بطور کلی رهبران Airbnb در زمینه انتخاب کتانی رقابت داغی دارند. در مراسم Airbnb Open در سال ۲۰۱۶ همانطور که در عکس شاهد هستید، از سمت چپ  Chesky با SeaVees Maslon Desert Boot Wintertide، در قسمت وسط Gebbia با کتانی Reebok Pump Omni Lite و در سمت راست Blecharczyk با کتانی Nike Free Trainer 5.0 V6 ظاهر شده‌اند.

 کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند
 ۵۴ دلار
کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند
 ۱۲۰ دلار
کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند
  ۹۰ دلار

Sean Rad: کتانی‌های Laurent Signature Court Classic SL/18H Fringed

 کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند
از جمله جذابیت‌های کتانی‌های سیلیکون ولی را می‌توان به بنیانگذار Tinder نسبت داد. او نیز علاقه خاصی به انتخاب کفش‌هایی گرانقیمت دارد. کتانی‌های ساق بلند fringed که درحال حاضر بطور کامل به فروش رسیده‌اند و کمیاب هستند.

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند
قیمت: ۴۷۵ دلار تا ۶۹۵ دلار

ایلان ماسک: کتانی‌های Nike Lunar Flyknit HTM NRG

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

این کتانی‌ها توسط سه طراح ساخته شده‌اند و نیازی به یادآوری نیست که قیمت بالایی دارند.

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند
قیمت: ۴۰۰ تا ۷۰۰ دلار

Sergey Brin: کتانی‌های Vibram FiveFingers Classic

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

این بنیان‌گذار گوگل و مدیر اجرایی الفبت سلیقه‌ای غیرمعمول دارد. برین معمولا Crocs می‌پوشد اما یکی از انتخاب‌های عجیب و غریب او Vibram FiveFingers بود که براحتی برای هر پنج انگشت جا دارد و کتانی‌های سیلیکون ولی را به چالش کشید!

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند
قیمت: ۷۵ دلار

Travis Kalanick: کتانی‌های Nike Darwins

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند
قیمت: ۸۰ دلار

مدیر عامل اوبر نیز با یک جفت کتانی قرمز رنگ مخصوص دویدن نایک دیده می‌شود.

کتانی‌های سیلیکون ولی داستان جالبی دارند، رقابتی که این رهبران بر سر انتخاب نوع پاپوش دارند،

فرصت تبلیغات

تبلیغات متنی

استخدام در وب نگین
 
   

کانال اختصاصی وب نگین در تلگرام

پاسخ