تبلیغات

اینروزها دیگر کمتر کارآفرینی را پیدا می‌کنید که برای توسعه ی کسب‌وکار ِ خود از اینترنت و ظرفیتهای عظیم نهفته در آن غافل باشد. چراکه نادیده گرفتن این پتانسیل عظیم می‌تواند فرصت‌های بی‌نظیر زیادی را از مقابل شما بردارد.

اما چرا تبلیغات اینترنتی؟

با توجه به توسعه استفاده از اینترنت و افزایش مداوم کاربران این شبکه بین‌المللی در ایران غافل شدن از فضای مجازی به‌عنوان یک بستر مناسب برای دیدن و دیده‌شدن، یک اشتباه محض‌است.

ده‌ها میلیون نفر از مردم ایران و فارسی‌زبانان در تمام جهان یک کلونی عظیم را در وب‌ ِ فارسی تشکیل می‌دهند که بخش اعظمی از محتوای مورد نیاز آنها را سایتهای ایرانی تامین می‌کنند. و در چنین فضای بکری داشتن یک کمپین تبلیغاتی مناسب و خلاق می‌تواند راهگشای مناسبی برای توسعه کار و افزایش سطح درآمد شما باشد.

اینروزها دیگر کمتر کارآفرینی را پیدا می‌کنید که برای توسعه ی کسب‌وکار ِ خود از اینترنت و ظرفیتهای عظیم نهفته در آن غافل باشد. چراکه نادیده گرفتن این پتانسیل عظیم می‌تواند فرصت‌های بی‌نظیر زیادی را از مقابل شما بردارد.

از سوی دیگر باتوجه به تعدد رقبا و افزایش همکاران در مشاغل مختلف نداشتن برنامه ی هدفمند تبلیغاتی می‌تواند مانعی بزرگ برسر ِ راه موفقیت شما باشد، و وقوع این اتفاق زمانی تاسف‌برانگیزتر خواهد بود که شما محصول یا خدمات خود را با کیفیت بالاتر و صداقت کاری در اختیار مشتری قرار می‌دهید. اما بدلیل عدم آگاهی مشتریان و ناشناخته‌ماندن ِ تان فرصت افزایش درآمد و سودآوری از شما سلب می‌گردد.

این مسئله زمانی اهمیت ِ بیشتری می‌یابد که متوجه می‌شویم استفاده از آلترناتیوهای دیگری نظیر تبلیغات بنری در معابر سطح شهر و یا تبلیغات تلوزیونی؛ ضمن بالابردن ریسک بازگشت سرمایه، مستلزم تخصیص هزینه‌های کلانی‌ست که شاید تامین آن از عهده صاحبان بسیاری از مشاغل برنیاید. استفاده از راهکارهای کلیشه‌ای مانند چاپ و توزیع گسترده تراکتها و بروشورهای تبلیغاتی هم علاوه بر زمان‌گیر بودن با مشکل عدم توزیع مناسب روبروست و از این مهمتر بدلیل افراط در این شیوه‌ی کلیشه‌ای تبلیغاتی از میزان اثرگذاری آن تاحدود زیادی کاسته شده است.

بنابراین با درنظر گرفتن تمام این مسائل استفاده از تبلیغات اینترنتی می‌تواند یک آلترناتیو بهینه و تاثیر گذار برای معرفی کسب و کار شما باشد و گام بلندی در تبدیل کردن پروژه ی کاری ِ شما به‌عنوان ِ یک برند ِ معتبر تجاری بردارد.

حالا با طرح واقعیت‌های فوق و پذیرفتن تبلیغات اینترنتی بعنوان یک راهکار مفید و بهینه‌ی تبلیغاتی یک سوال اساسی به میان می‌آید و آن اینست که:

شما چه ملاکی را برای تبلیغات اینترنتی خود در نظر میگیرید؟

بگذارید دقیقتر بپرسیم اینروزها هزاران سایت فارسی زبان در حال فعالیتند و اگر شما بخواهید، کالا یا خدمات یا حتی سایت و رسانه خود را به دیگران معرفی کنید دایره انتخاب گسترده‌ای دارید.

اینروزها تقریبا ۹۰ درصد سفارش دهندگان تبلیغات اینترنتی رنکینگ و رتبه سایت در الکسا را بعنوان معیاری برای سفارش آگهی درنظر می‌گیرند. اما آیا این روش الزاما می‌تواند به افزایش فروش و دیده شدن بیش از پیش شما کمک کند؟ یا در رواقع روی مخاطب تاثیر گذار باشد؟

یکی از مهمترین شاخصه‌های کمپین‌های تبلیغاتی شرکتهای موفق  «میزان تاثیرگذاری» تبلیغات است. این شاخصه را نمی‌توان با عدد و رقم و یا با اختصاص هزینه‌ی بیشتر در تبلیغات خود قرار داد. بلکه باید از خلاقیت دو منبع مهم و اساسی در کمپین تبلیغاتی خودتان استفاده کنید تا بتوانید میزان این شاخصه را در تبلیغات خود بالا ببرید. در واقع اگر گمان می‌کنید که می‌توان با هزینه های بالاتر تبلیغات تاثیرگذارتری داشته باشید سخت در اشتباهید. شاید با این روش بیشتر دیده شوید، اما به چشم نمی‌آیید!

ما خود را متعهد میدانیم که تبلیغات را در صورتی بپذیریم که تاثیرگذار باشند و دیده شوند. و همچنین مزاحمتی هم برای کاربران سایت ما نداشته باشند. بنابراین باید بدانید که وب‌نگین هرگز یک بنگاه تبلیغاتی که در آن بنرهای چشمک زن با تصاویر شلوغ و پنجره‌های پاپ آپ گاه و بیگاه نخواهد بود.

پس حتما باید متوجه شده باشید که ما برای نمایش تبلیغات محدودیت داریم. پس زودتر بجنبید و باما تماس بگیرید!

پلن های تبلیغاتی وب نگین:

۱-بنر سربرگ (بالاترین قسمت سایت) که یک بنر افقی با طول حداکثر ۹۰۰ پیکسل و عرض حد اکثر ۱۰۰ پیکسل است، بیشترین میزان دیده شدن توسط کاربران را دارد، این پلن درصورتی که با دایرکت لینک سفارش دهید ۱۵۰هزار تومان و درصورت تمایل به نمایش با لینک مستقیم ۱۷۰هزار تومان است.(در این پلن یک بنر افقی هم در فوتر سایت قرار داده میشود که در تمام صفحات به نمایش درمیآید.

۲-بنر ساید بار ستون عمودی سمت چپ یا راست سایت را اصطلاحا ساید بار میگویند. اما امکان نمایش بنر تبلیغاتی شما در این ستون را با عرض حداکثر ۳۰۰پیکسل داریم. هزینه این پلن ۱۵۰هزارتومان برای یک ماه و ۳۰۰هزارتومان برای سه ماه است.

۳-تبلیغ متنی در ساید بار: این بهترین شیوه برای دیده شدن در وب نگین و دریافت بک لینک است. شما میتوانید تبلیغ خود را با مبلغ ماهیانه ۳۵هزارتومان در این پلن سفارش دهید.

۴-بک لینک در فوتر: هزینه بک لینک یا تبلیغ متنی در فوتر سایت نیز که معمولا جهت ارتقاع رنک الکسا و گوگل سفارش داده میشود، ۲۵هزارتومان است.


اگر وبمستر هستید ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم:

 چه قصد تولید محتوا داشته باشید و چه قصد فروش محصول و خدمات، ارتقاء رنک و رتبه سایت شما در گوگل و الکسا حتما یک اولویت ارزشمند محسوب میشود.

البته این را هم میدانیم که خیلیها توان پرداخت هزینه های گزاف برای اینکار را ندارند. ما برای ارتقا رنک شما یک پلن ویژه داریم.این پلن سه امتیاز متمایز و البته مهم را در اختیار شما قرار میدهد که همه جا برای آن باید هزینه های جداگانه تخصیص دهید. اما ما در وب نگین آنرا یکجا و با ۱/۳ هزینه این سرویس را از شما میگیریم و در ازای آن سه سرویس مهم را به شما ارائه میدهیم:

۱-تبلیغ متنی یا بنری

+

۲- بک لینک

در این سرویس با پرداخت ماهیانه ۲۲ هزارتومان (سه ماه ۵۶هزارتومان) میتوانید علاوه بر دریافت بک لینک و تبلیغ روی ارسال بازدید واقعی هم حساب ویژه بازکنید. در این پلن ما علاوه بر تبلیغ سایت شما با لینک مستقیم بازدید تضمینی را روانه سایت یا صفحه شما خواهیم کرد.

ارتقاء رنک و بازدید تضمین میشود.

البته ما در ارائه این سرویس محدودیت داریم. پس فرصت را از دست ندهید

webnegin@gmail.com

info@webnegin.ir

تماس از طریق آی.دی تلگرام:  @meta1396


ارسال پیام از طریق فرم تماس زیر:

پیام یا سوال خودتان را برایمان بفرستید.

* فیلدهای ستاره دار باید حتما پر شود