چگونه شما قرار دادن قلب و روح به آموزش بزرگسالان ؟
[ad_1]
آموزش بزرگسالان و دانش آموزان می تواند یک تحول تجربه برای مربیان و دانش آموزان به طور یکسان که هر دو خود را غوطه ور در تجربه یادگیری از طریق تبادل ایده ها و گفتمان که جرقه تفکر انتقادی است. آموزش بزرگسالان معمولا به نام آموزش و یا تسهیل و اغلب به عنوان یک تابع خاص با ارتباط مورد نیاز که بستگی به فرد وضعیت و محیط کلاس درس. برخی از افراد را انتخاب کنید برای آموزش بزرگسالان به عنوان یک حرفه ای در یک دانشگاه سنتی و دیگران را انتخاب کنید در غیر مسیر سنتی مانند یک مدرسه آنلاین و یا شرکت های بزرگ, کلاس درس.
اما چرا کسی یا چرا کسی تصمیم به آموزش بزرگسالان به عنوان یک حرفه انتخاب ؟ من پیدا کرده اند وجود دارد افرادی که خوب با تحویل اطلاعات موثر در تسهیل فرایند یادگیری و یا اکسل به عنوان سخنرانان عمومی و کسانی که اغلب این دلایل اساسی برای بودن در کلاس درس و نگه داشتن یک شغل مربوط به نوعی از آموزش است. افراد دیگر کارشناسان موضوع هستند و یا موثر محققان و آنها را لذت بردن از به اشتراک گذاری دانش خود را با دانش آموزان در کلاس درس.
کسانی که به دلایل ارائه پایه ای برای یک معلم یا مربی به طور موثر با فرآیند تدریس و یا آموزش ارائه یک سخنرانی در یک شیوه ای جذاب و یا دانش لازم برای آموزش; اما آنچه بیشتر می تواند تبدیل به یک مربی اگر او یا او باید به دنبال تبدیل شدن به یک مربی و مربی ؟ از همه مهمتر, چگونه کسی دم قلب و روح خود به خود آموزش عمل ؟ لازم است برای هر مربی به مراقبت است که بسیار در مورد نقش خود را? مهم است برای دانش آموزان به ارتباط برقرار کردن با کسی که نمایشگاه که نوع شور ؟ این سوالات من را کاوش بیشتر بر کار من به عنوان یک مربی.
تاثیر محیط آکادمیک
وجود دارد دو نوع علمی محیط سنتی کلاس درس و محیط آنلاین. بیشتر از من تجربه شده است آموزش بزرگسالان دانشجویان و استادان به دانشجویان در غیر سنتی کلاس های آنلاین. این تمایز مهم را به من اختصاص داده شده به عنوان استاد و من نمی اختصاص داده شده به آموزش در کلاس های درس سنتی به جز چند کالج کلاس که آموخته بودند به عنوان یک مکمل. به جای آماده شدن برای سخنرانی هفتگی من مشغول به کار در یک صنعت است که نیاز به کلاس درس تعامل و فعل و انفعالات در طول روزهای هفته weeknights و در تعطیلات آخر هفته به عنوان به خوبی. به عبارت دیگر ممکن است وجود داشته باشد اظهار داشت: ساعت; وجود دارد انتظار دانشجویان خواهد بود و اولویت صرف نظر از بعد از هفته است.
همچنین در نظر بگیرید که در این محیط من نمی بینم دانش آموزان من, مگر اینکه آنها را آپلود یک عکس و یا من تو را زنده سمینار. من هیچ ایده چه چیزی بیشتر از دانش آموزان اغلب مانند نگاه کنند و آن را به برخی از مورد استفاده قرار گرفتن به عنوان من آمد به آموزش عالی زمینه از شرکت ها آموزش حوزه, که بدان معنی است که من همیشه تعامل یک در یک با دانش آموزان است. در یک محیط مجازی من در ارتباط مستمر با دانش آموزان به عنوان آنها نیاز به کمک و یا من من کامل مورد نیاز تسهیل وظایف. این به این معنی من یاد گرفتم که چگونه به استاتیک ارتباطات نوشته شده و استفاده از آن به شیوه ای که هنوز هم می تواند در انتقال حس گرما از طریق انتخاب کلمات و لحن استفاده می شود.
در نظر گرفتن دانشجو دیدگاه
در حال حاضر در نظر گرفتن آنچه بالغ, دانش آموز ممکن است تجربه یا احساس می کنید زمانی که آنها وارد کلاس درس. بر اساس تجربه من در غیر سنتی رشته تحصیلی بسیاری از دانش آموزان در حال کار بزرگسال, که آیا آنها من در مقطع کارشناسی و یا دانشجویان تحصیلات تکمیلی. این به این معنی مدرسه کار خود را ممکن است همیشه نمی شود خود را تنها تقاضا در هر هفته به عنوان آنها ممکن است مسئولیت های دیگر که شامل یک حرفه ای و یک خانواده است. این دانش آموزان معمولا به دنبال یک مدرک برای نیازهای خاص اغلب مربوط به حرفه خود است. زمانی که آنها در تعامل با دیگران در کلاس درس آنها همیشه روشنفکر برای شروع به عنوان آنها خود را اعتقادات و نظرات و تاسیس الگوهای فکری و همیشگی طرز تفکر است. آنها جهان به شیوه خاص و نقطه نظر.
دانش آموزان همچنین برگزاری انتظارات آیا آنها بیان کسانی که انتظارات یا نه به خود می بینند. آنها انتظار می رود و دیگران را مطابق با آنچه آنها می خواهند و یا نیاز به تایید آنچه که آنها در حال حاضر بر این باورند ملاقات شخصی خود و نیازهای حرفه ای و کار با توجه به چگونه آنها را تجربه کرده اند جهان است. گاهی اوقات کسانی که انتظارات را برآورده و بار دیگر وجود دارد برخورد آرمان و عقايد و نظرات. زمانی که انتظارات برآورده نشده وجود دارد می تواند قطع و آن زمانی است که مربی را وضع و کمک اهمیت ترین. صرف نظر از آنچه دانش آموزان انتظار می رود آنها در حال تعامل با محیط زیست که به خواسته های آنها ارائه ایده ها و اطلاعات است که ممکن است در تضاد با آنچه که آنها می دانند یا فکر یا باور است و خود استاد که در حال رفتن به آنها را تحت تاثیر قرار و مهم ترین.
آنچه که در قلب و روح برای آموزش ؟
اگر مربی بسیار مهم برای دانش آموزان می تواند یک مربی به سادگی اتخاذ مراقبت و حمایت نگرش به کمک به آنها را درگیر در فرایند یادگیری? از تجربه من, مراقبت یک مربی موثر تر است نسبت به کسی که نیازمند انطباق دقیق و نمی همدردی با دانش آموزان است. من با اشاره به اینکه فراتر از مراقبت و من اشاره به آن به عنوان قلب و روح است. برای من در آن رخ داده است به عنوان یک محصول از زمان همراه با یک فرایند آزمون و خطا است. هنگامی که شما را به قلب و روح خود را به یک حرفه ای است شما با آن چوب در طول زمان هنگامی که شما احساس زنده و به طور کامل درگیر در آن را همراه با بار هنگامی که آن را به چالش می کشد و به شما می آموزد جدید درس زندگی. هنگامی که شما را به قلب و روح خود را به چیزی و سپس شما احساس می کنید شما باید از دست آن شادی به نظر می رسد به بیرون رفتن از کار خود را و سپس آن زمان برای یک تغییر برخی از نوع.
آموزش همواره به طبیعت دوم برای من. این یکی از اولین خاطرات من به عنوان یک کودک حتی قبل از من می دانستم که آنچه که من انجام می دهد و در طول زندگی حرفه ای من پیدا کردم خودم را در یک کلاس درس بدون توجه به آنچه من عنوان شغلی ممکن است در زمان. این یک پیشرفت طبیعی برای من به حرکت به آموزش شرکت و سپس به آموزش عالی است. کار به عنوان یک آنلاین کمکی برای سال های بسیاری را به چالش قلب و روح من را به زندگی حرفه ای من و من به یک نقطه که در آن شرایط استرس زا غلبه من و من اجازه آن را به ایجاد یک طرز فکر منفی. من در نهایت به حال برای جلوگیری از بهانه جدا از تکنولوژی و یک فرصت مطالعاتی. من استفاده می شود که زمان به عقب برگردید و به یاد داشته باشید که من هستم, چرا من عاشق زندگی حرفه ای من و من برگشتم و تمدید reinvigorated. آن را یک ماده از تغییر تمرکز من از شرایط به کنترل من بیش از افکار من.
برای هر کسی که در مورد زندگی حرفه ای خود است و معتقد است آنها قلب و روح خود به خود کار و یا کار دانش آموزان خود را متوجه خواهد شد آن است. آنها را تحت تأثیر آن به ویژه در زمانی که آنها احساس به چالش کشیده چیزی آنها را خوانده و چیزی از آنها شنیده و یا چیزی است که آنها نیاز به انجام. توانایی خود را برای مراقبت و همدردی در حالی که یک مربی و معلم را خدمت شما و آنها را به خوبی. شما در حال رفتن به احساس نیز به چالش کشیده در زمان شرایط به شرایط و انتظارات. اگر شما می توانید تمرکز بر روی توانایی خود را برای توانمند سازی دانش آموزان خود را و چه مقدار از آنها بستگی خود را مطابق نگرش و منش شاید شما می تواند به حفظ تعادل خود را در طول لحظات به چالش کشیدن که در نهایت فروکش.
[ad_2]