توقف آزار دهنده طلبکاران تماس
[ad_1]
طلبکاران تماس شما در محل کار و منزل و بر روی تلفن همراه خود را در شب و روز و گاهی هر ساعت در ساعت درخواست برای پرداخت. با توجه به رکود اقتصادی از اذیت و آزار تماس های تلفنی از طلبکاران را افزایش داده اند و شده اند و بیشتر غیر حرفه ای. در برخی از موارد مصرف کنندگان بیکار هستند و در نتیجه نمی توانید ارسال یک پرداخت اما طلبکاران نمی مراقبت از آنها می خواهید پول خود را و انجام فقط در مورد هر چیزی برای به دست آوردن آن حتی دروغ.
اگر شما را تنها با یک پرداخت در اواخر معمولا 30 روز یا بیشتر دیر مهم نیست که چه قبلی خود سابقه پرداخت شما می تواند قرار داده شده در همان گروه به عنوان کسانی که از پرداخت صورتحساب پنهان در زیر یک سنگ امیدوار طلبکاران خود را خسته کنید و از تماس با آنها را برای پرداخت یا که باید برای ورشکستگی زمینه.
اکثر طلبکاران باید یک مجموعه واحد که به یاد شما را به ارسال یک پرداخت در صورت پرداخت حتی یک روز گذشته از موعد مقرر. اول چند تماس طلبکاران به نظر می رسد واقعا خوب و بپرسید هنگامی که شما قادر خواهد بود برای ارسال یک پرداخت. سپس آنها نگرش خود را به سرعت تغییرات و آنها با استفاده از همه انواع تهدیدات نهفته عاطفی و احساس گناه و خشونت در رفتار ، برای دریافت شما را به یک پرداخت.
لطفا همین حالا این سقوط! حقوق شما به عنوان یک مصرف کننده و حقوق طلبکاران و آژانس های جمع آوری بدهی باید به دنبال قبل از ساخت پرداخت توافق شفاهی یا کتبی. دو اصلی عمل می کند که محافظت از مصرف کنندگان این نمایشگاه و اعتباری گزارش كار (FCRA) و عادلانه بدهی مجموعه شیوه عمل (FDCPA) که می تواند بر روی وب سایت کمیسیون تجارت فدرال در ftc.gov/credit.
طلبکار یا بدهی آژانس مجموعه نمی تواند با شما تماس قبل از 8:00 صبح و یا بعد از 9:00 pm. اگر طلبکار و یا جمع آوری بدهی مخاطبین شما, شما باید این حق را از آنها بخواهید برای جلوگیری از تماس با شما از طریق تلفن با گفتن “متوقف و دست بردارد” و از آنها بخواهید برای تماس با شما از طریق پست. اگر شما احساس می کنید یک طلبکار و یا جمع آوری بدهی تا به نقض حقوق خود به عنوان یک مصرف کننده شکایت با کمیسیون تجارت فدرال در 1-877-FTC-کمک و یا با رفتن به وب سایت خود را در ftc.gov.
هرگز تصمیم به پرداخت سر رسیده و لایحه بر اساس ترس و یا به دلیل قلدری تاکتیک های استفاده شده توسط طلبکاران و آژانس های جمع آوری. یک یا دو روز به آرام فکر می کنم در مورد وضعیت خود و سپس توسعه یک برنامه برای شروع به پرداخت بدهی های خود را به عقب. تماس طلبکار برگشت و به آنها بگویید که طرح خود را به پرداخت بدهی. پیگیری موافقت خود را در نوشتن و حفظ یک کپی برای سوابق خود را.
اگر شما سقوط در پرداخت های خود را در آینده اطلاع خود را طلبکار و یا مجموعه آژانس بلافاصله که شما با داشتن مشکلات مالی و راه اندازی طرح پرداخت با آنها برای جلوگیری از نمرات بد در گزارش اعتبار خود را, و برای جلوگیری از اقدام قانونی گرفته بر علیه شما.
[ad_2]