5 رسانه های اجتماعی Misjudgements که می توانید از بین بردن کسب و کار شما
[ad_1]
اگر شما در حال تاکید کرد تلاش برای کشف کردن این کل رسانه های اجتماعی چیزی و سپس در اینجا این است که من در مورد به بحث در مورد 5 رسانه های اجتماعی Misjudgements که تن از مردم کسب و کار مبارزه با روزانه در حالی که ساختمان کسب و کار خود را آنلاین.
وجود دارد بسیاری از صاحبان کسب و کار وجود دارد که اصلا مفهوم حق در نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی با موفقیت. هر چه زودتر ما به آدرس این مسائل در رسانه های اجتماعی Misjudgements بهتر است شانس خود را از موفقیت.
5 رسانه های اجتماعی Misjudgements هستند…
1. به دنبال در وبلاگ نویسی به عنوان یک سرگرمی: آیا شما می دانید که وبلاگ شما یک کسب و کار آنلاین? در واقع آن را یکی از منابع اصلی برای شبکه و ساخت آنلاین پول است و این را می گویم چون شما قادر به اطلاع رسانی و آموزش مخاطبان خود را از طریق مطالب خود را به اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی با یک لینک را به وبلاگ خود و ارائه محصولات وابسته به خود را. این است که چرا داشتن یک وبلاگ است که بسیار مهم است زمانی که شروع به کار آنلاین و آنها یک راه عالی برای رشد کسب و کار شما.
2. بدون نیاز به ارتباط برقرار کردن با طرفداران و پیروان: این یکی دیگر از کسانی که در رسانه های اجتماعی Misjudgements ساختمان روابط شخصی بسیار مهم است اگر شما می خواهید برای ایجاد یک کسب و کار موفق, بنابراین هر کسی می افزاید: شما به عنوان یک دوست به شما می فرستد یک پیام و یا شما یک سوال بپرسید این همیشه یک ایده خوب برای پاسخ به آنها.
شما همچنین می توانید نظر خود را در پست های وبلاگ و مقالات این اجازه می دهد تا آنها بدانند که شما آنها اذعان و آن را به شما می دهد بینش در دیدگاه های خود را و چگونه آنها احساس می کنید در مورد همه چیز.
3. داشتن یک قیف بازاریابی در محل: این یکی دیگر از بسیاری از رسانه های اجتماعی Misjudgements اگر شما یک قیف بازاریابی پس از آن چه در جهان می خواهید را به تصرف خود منجر اطلاعات! داشتن یک قیف بازاریابی در محل اجازه می دهد تا شما را به پیگیری که بازدید از سایت خود را نیز قرار می دهد و شما در یک موقعیت به ماندن متصل به مخاطبان خود را و شما می توانید به اشتراک گذاری تن با ارزش آنها.
شما می توانید ارسال و پیگیری ایمیل های به روز رسانی آنها را در پست های وبلاگ جدید و ارائه برخی از محصولات وابسته به خود را. این همچنین به شما کمک می کند ایجاد اعتماد و برقراری ارتباط با پیروان خود را بر یک پایه منسجم ،
کمی بیشتر در رسانه های اجتماعی Misjudgements…
4. شما دیده می شود در همه جا در همه زمان ها: اشتباه است! خوب این یکی دیگر از کسانی که در رسانه های اجتماعی Misjudgements و من کاملا مطمئنم که شما شنیده ام این یکی قبل از من از آنها بدم میاید به یک به شما بگویم این است, اما آن را لازم نیست که شروع کردن. پیشنهاد من این است که بدانید که بازار هدف شما این است که پیدا کردن جایی که آنها اویختن در شروع با 1 تا 2 سایت های شبکه های اجتماعی با ایجاد یک کسب و کار و یا مشخصات شخصی و شروع به کار شبکه.
بیایید استفاده از LinkedIn به عنوان مثال شما می توانید وجود دارد, ایجاد چشم نواز, مشخصات, پیوستن به گروه های مربوط به تو رفتگی در دیوار به ارسال درخواست دوستی به دیگر اعضای گروه به باز کردن بخش پرسش و شروع به پاسخ به چند سوال فقط مطمئن شوید که شما در حال ارائه پاسخ درست است.
پاسخ به سوالات موقعیت شما را به عنوان رفتن به فرد و متخصص در تو رفتگی در دیوار به تساوی ترافیک به وبلاگ خود را هل می دهد مخاطبان خود را به خود قیف بازاریابی. هنگامی که آنها را در انتخاب شما در حال حاضر باید اطلاعات خود را بنابراین شما واقعا می توانید شروع به ایجاد یک ارتباط با آنها و به عنوان زمان اجازه می دهد شما پس از آن می تواند ارائه محصولات و خدمات خود را در بازار.
هر زمان که شما در حال معرفی محصولات و خدمات خود را به شما همیشه می خواهید به اجازه دهید آنها را می دانیم چگونه آنها می رویم به استفاده از آنچه شما در حال ارائه در غیر این صورت شما به خودتان پیدا کنید به هدر رفتن مقدار زیادی از زمان با ارزش زمان چون مردم واقعا در مورد مراقبت از آنچه در آن برای آنها است و هیچ چیز دیگری.
نتیجه گیری نهایی از رسانه های اجتماعی Misjudgements است:
5. به سختی گرفتن بازگشت سرمایه گذاری خود را است گذشته یکی از رسانه های اجتماعی Misjudgements: من شده اند در این وضعیت قبل از, بنابراین من می دانم که این می تواند بسیار خسته کننده حتی می تواند شما می خواهید به جلو و موهای خود را گاهی اوقات بنابراین من توصیه به انجام برخی re ارزیابی پیدا کردن آنچه شما نیاز به بهبود و به تدریج به ایجاد تغییرات. به عنوان زمان اجازه شما شروع به دیدن پیشرفت است.
افزایش خود را انتخاب کردن در نرخ ارائه رایگان کتاب الکترونیکی, خبرنامه و یا گزارش نیز در نظر گرفته بازگشت سرمایه گذاری در آن نیست و همیشه در مورد پول بیشتر شما به ادامه کار در آن را هر چه زودتر شما شروع به چرخش آن منجر به مشتریان پرداخت.
فقط در ذهن داشته باشیم در حالی که با استفاده از رسانه های اجتماعی خود را به ساخت کسب و کار شما می خواهید برای شروع با اضافه کردن دوستان, شبکه, پرسش و پاسخ سوالات و سپس شروع به انطباق با نیازهای طرفداران و پیروان خود را و یا دیگری طرح کسب و کار شما نمی خواهد برای شما کار می کنند.
اقامت در تماس با مشتریان خود و نگه داشتن آنها را به روز رسانی در چه چیزی جدید را حفظ خواهد کرد شما و کسب و کار خود و پیش از بازی. شبکه های اجتماعی می تواند سرگرم کننده اگر شما یاد بگیرند که چگونه به منحصر به فرد و خلاق آن را نیز یک ابزار عالی برای ساخت و ساز فقط در مورد هر کسب و کار آنلاین.
من امیدوارم که این مقاله مفید بود, برای کسب و کار خود را به یاد داشته باشید این 5 رسانه های اجتماعی Misjudgements که در اینجا ذکر شده بود خود را خدمت به نیازهای دیگران خود را در بازار و برخی از سرگرم کننده در حالی که آن را انجام می دهند که آن را واقعا سخت است نه!
[ad_2]