کاربر تولید خدمات مرجع تخصصی
[ad_1]
شده است وجود دارد یک گزاره ارائه شده به تازگی در جایی که یک نرم افزار استفاده می شود برای اتصال مشتریان با مشکلات به کسانی که با پاسخ و یا حداقل مشاوره. بسیاری از شرکت ها در حال حاضر استفاده از رسانه های اجتماعی برای برقراری ارتباط با مشتریان خود اما تعداد بسیار کمی با موفقیت پاسخ دادن به تعداد زیادی از نظرات و مهمتر از شکایت که آنها دریافت از طریق این رسانه.
بسیاری از مشتریان آموخته اند که برای رفع سریع بهترین مسیر را دنبال کنید اگر شما یک موضوع است که به درخواست وب سایت به عنوان یک کل – انجام تحقیقات از طریق یک موتور جستجو و ببینید که چه شده است, نوشته شده در موضوع است. اساسا این پیشنهاد همان چیزی است; این اجازه می دهد تا مشتریان به پاسخ از طرف شرکت کاهش تعداد سوالات است که این شرکت برای مقابله با.
مردم به دنبال در هنگام ایجاد این نوع از جامعه و استخدام کسانی که می توانید آن جمعیت هستند افرادی که در حال حاضر اعضای فعال در این شرکت ها. این افراد در حال حاضر مشتاق در مورد نام تجاری بنابراین می تواند به عنوان خوب سفیران این شرکت نیز احتمالا در حال حاضر با داشتن یک دانش بسیار خوب از این محصولات است. تنها اضافی از جنبه های است که لازم است برای این فرضی محصول به عملکرد موثر یک ابزار فیلترینگ است که می توانید ببینید زمانی که کسی در حال ساخت یک شکایت جدی و یا نیاز به متخصص پشتیبانی فنی – یعنی چیزی که قابل ارائه در چیست اساسا یک جامعه فروم.
بیشتر مشکل این است که این مطالعه به طور خاص به دنبال پاسخ یا عدم آن توسط این شرکت به نظرات و شکایات و سوالات قرار داده شده از طریق سایت های رسانه های اجتماعی. وجود دارد را در محل باقی می ماند یک سیستم برای مشتریان به تماس با شرکت به طور مستقیم از طریق تلفن, ایمیل و یا نامه و این پیشنهاد نرم افزار کار خواهد کرد برای کاهش فشار از هر دو کسانی که مشغول به کار برای این شرکت و تلاش برای نگه دارید تا با همیشه در حال رشد تقاضا برای تماس با ما بلکه کسانی هستند که اساسا کار بدون مزد در انجمن.
این نرم افزار قادر بودند آن را به توان عمده شرکت نیز کمک خدمات مشتری است که در حال حاضر در محل. انتشار برخی از فشار است که در حال حاضر در مشتری از خدمات تیم برای مقابله با فراوانی سوالات اجازه می دهد آنها را برای ارائه خدمات بهتر به کسانی که هنوز هم نیاز به سنتی خدمات به مشتریان است.
برون سپاری چیزی است که همه شرکت ها نگاه کنید برای انجام به عنوان آنها نگاه به گسترش است و کاملا به سادگی همه این است – تمایل شرکت های بزرگ به برون سپاری خدمات به مشتریان خود به کسانی که مشتاق هستند. علاوه بر این با پیشنهاد نرم افزار مبتنی بر اینترنت این شرکت ها می توانند استخدام افراد در هر نقطه و در همه جا در سراسر جهان در نتیجه آنها واقعا می توانید بهترین مطلق مردم برای موقعیت زیرا این کار است نه محل خاص است.
[ad_2]