چگونه خود را برای ایجاد اولین کمپین بازاریابی ایمیل
[ad_1]
ایمیل بازاریابی استراتژی بازاریابی است که بسیاری از صاحبان کسب و کار نسبت به روز حساب که این عمل ساده و ارزان و بسیار موثر است اگر موفق. اگر شما به دنبال اصلاح خود را به طور کلی استراتژی بازاریابی شاید وقت آن است که برای ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیل است. در اینجا چگونه شما می توانید شروع به ایجاد و راه اندازی اولین کمپین:
هدف
شروع با تعیین هدف خود مبارزه بازاریابی پست الکترونیک – چه منظور خواهد شد ارسال ایمیل انتقال? اکثر مبارزات شامل ایمیل است که یا آموزش پایگاه کاربر خود را اعلام رویدادهای یا ترویج محصولات و خدمات. تصمیم گیری در یک تماس به عمل شما می خواهید ایمیل خوانندگان به انجام و چه تعداد به موفقیت های قابل اندازه گیری متریک برای مبارزات انتخاباتی خود را. آن را نیز ضروری می دانیم ایمیل خود را به لیست تماس و کدام یک لیست از افرادی که شما می خواهید ایمیل به فرستاده خواهد شد.
ارائه دهندگان خدمات
وقتی که می آید به ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیل شما اغلب نیاز به ارسال انبوه ایمیل و پیگیری آنها. ایمیل سیستم عامل بیمار هستند مجهز شده که بنابراین آن را بسیار توصیه می شود که شما در نظر انتخاب و با استفاده از بازاریابی ارائه دهندگان خدمات ایمیل مانند ایمیل شمپانزه. ایمیل شمپانزه اجازه می دهد تا به شما برای ایجاد و مدیریت پایگاه داده های ایمیل و همچنین فراهم کردن شما با کمپین خدمات مدیریت و رایگان برای استفاده, قابل تنظیم, ایمیل, قالب ایمیل, در نتیجه تسهیل روند خود را حتی بیشتر. مطمئن شوید که برای وارد کردن آدرس ایمیل خود را به مشتریان موجود و بالقوه و تنظیم لیست های ایمیل در ایمیل شمپانزه.
ایجاد کمپین و پیگیری
با استفاده از ایمیل شمپانزه ایجاد کنید و نام خود را ایمیل کمپین های بازاریابی با چیزی مختصر که شما می توانید شناسایی و با هیچ خطر گیج کننده آن با دیگر پس از آن ایمیل کمپین های بازاریابی. یکی خوب توصیه می شود به نام مبارزات انتخاباتی خود را با هدف به دنبال آن تاریخ. پس از آن راه اندازی ردیابی اقدامات است. شما پس از آن خواهد شد قادر به مشاهده آنها از طریق گزارش بررسی اجمالی صفحه.
ایجاد ایمیل
پس از مبارزات انتخاباتی ایجاد شده است و به نام شما خواهد شد و سپس مورد نیاز برای ایجاد ایمیل که ارسال می شود به موجود و یا مشتریان بالقوه است. ایمیل بازاریابی سیستم عامل های مانند ایمیل شمپانزه معمولا کمک با ارائه برنامه ریزی قالب است که کاربران می توانند تغییرات را به. شامل آرم و آدرس و اطلاعات تماس با شرکت شما را با لینک به سایت های اجتماعی و وب سایت کسب و کار. آمد تا با قوی خطوط موضوع را بیشتر وادار خوانندگان به باز کردن ایمیل های خود را شامل سرفصل جذاب و مزیت/ویژگی های محتوا محور. محتوای ایمیل خود را باید درگیر است اما با تمرکز سنگین در هر کدام ویژگی ها و مزایای که به نفع خوانندگان ایمیل. در این ایمیل همچنین باید شامل یک متن خوب به تصویر نسبت متعادل از تمام جنبه های بصری.
برنامه
پس از اتمام مبارزات انتخاباتی خود را در حال حاضر آماده به ارسال و تست کردن. برنامه ایمیل های خود را و تست کردن عملکرد ایمیل های خود را بر روی open کلیک کنید و نرخ. آزمایش با زمانبندی های مختلف و روز برای دیدن اگر اثربخشی را افزایش می دهد. این اجازه خواهد داد که شما را به اصل پیدا کردن زمان مطلوب برای ایمیل های خود را برای دریافت شود – همان زمان می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای دیگر کمپین های بازاریابی ایمیل پس از آن. تعیین یک طول خاص از زمان برای ایمیل شما کمپین های بازاریابی قبل از اینکه شما یک نگاهی به نتایج عملکرد.
ارزیابی
ایمیل شمپانزه به کاربران اجازه می دهد برای پیگیری هر دو نرخ باز و همچنین بر نرخ. نگاهی به در چگونه اغلب ایمیل های خود را باز شناسایی که لینک هستند کلیک بر ترین و تجزیه و تحلیل دیگر اطلاعات مربوطه است که می توان از استفاده های بعدی خود استراتژی بازاریابی است. این شما را قادر به ایجاد تغییرات برای re-هدف قرار دادن و بهبود نتایج.
اگر شما موفق به تکمیل تمام مراحل ذکر شده در بالا شما می توانید موفقیت خود را ایجاد اولین کمپین بازاریابی ایمیل!
[ad_2]