7 ویژگی های تجارت اجتماعی
[ad_1]
به عنوان جهان تغییرات اجتماعی, تجارت, تغییر نیز هست. آن استفاده می شود که یکی می تواند باز کردن یک محصول یا یک سرویس ذخیره آنلاین آماده توصيفی فروش صفحه, اضافه کردن سبد خرید و شروع به فروش با موفقیت انجام شد. با این تغییر اجتماعی سنتی و تجارت الکترونیکی است که به سرعت محو به حالت ارجح است که در آن مردم به فروشگاه آنلاین. آنچه که به طور فزاینده ای تبدیل شدن لازم است که e-commerce اجتماعی است. اجتماعی, E-commerce یا تجارت اجتماعی به عنوان به طور فزاینده ای تبدیل شدن به شناخته شده به عنوان است که در آن e-commerce ملاقات و اجتماعی است.
با توجه به ویکیپدیا تجارت اجتماعی است که زیر مجموعه ای از تجارت الکترونیکی است که شامل استفاده از رسانه های اجتماعی, رسانه های آنلاین است که پشتیبانی از تعامل اجتماعی و مشارکتهای کاربر به کمک در آنلاین خرید و فروش محصولات و خدمات است. این تعریف می تواند حتی تعریف است که به عنوان تجارت اجتماعی است و نه فقط یک زیر مجموعه ای از تجارت الکترونیک بلکه روش ارجح و به احتمال بسیار زیاد تنها مولد راه آینده تجارت الکترونیک.
بنابراین آنچه که دقیقا می کند تجارت اجتماعی چیست ؟ وجود دارد چند ویژگی است که شکل اجتماعی تجارت الکترونیک است. فروشندگان تمایل به پیاده سازی تجارت اجتماعی به تجارت خود می تواند در اجرای زیر خود را به سایت خود و یا می تواند اهرم مراکز اجتماعی و یا اجتماعی بازار و شروع تجارت محصولات و خدمات خود را.
ویژگی های زیر تعریف تجارت اجتماعی:
1. همانطور که در مقابل سنتی به تجارت الکترونیکی در جهان از تجارت اجتماعی خریداران خود را در تصمیم گیری برای خرید و یا سعی کنید یک محصول یا خدمات نیست فقط بر روی فروشنده توضیحات بلکه بر اساس اجتماعی بررسی توسط دیگر کاربران
2. خریداران محصولات و خدمات مشارکت فعال در ارائه انتقادات و پیشنهادات و توصیه به دوستان و دیگران در جامعه است. آن را می شود بسیار مهم است که فروشنده از نزدیک به تماشای بازخورد و اصلاح هر گونه نقص به سرعت به طوری که به علت تغییر در هر بازخورد منفی
3. کاربران Social Hub به طور فعال به اشتراک گذاشتن آنچه که آنها مانند (و نه مانند) که عمدتا تنها با یک کلیک ماوس در سراسر مختلف اجتماعی نشانه گذاری مکان ها و شبکه های اجتماعی است. این شامل Twitter, Facebook, خوشمزه, تلو تلو خوردن بر, خوشمزه, و غیره. تجارت اجتماعی است ویروسی تجارت
4. به طور فزاینده تجارت اجتماعی نیز تنظیم با تجارت تلفن همراه. مانند ارائه می دهد به اشتراک گذاشته شده با تلفن همراه کدهای QR و RSS و یا Atom feeds ساخت آن را یک ضربه محکم و ناگهانی و به اشتراک گذاری ارائه می دهد دوست داشتن و دوست نداشتن
5. کاربر ارائه شده است و نه فقط با ارائه یکی از فروشنده اما اغلب مرتبط با ارائه می دهد از دیگر فروشندگان به طوری که خریدار بالقوه می تواند یک انتخاب آگاهانه به دنبال نه فقط در یک, پیشنهاد, اما یک نمونه کارها از همه در دسترس ارائه می دهد کامل با, بررسی, توصیه ها و رتبه بندی.
6. تصاویر و ویدئوها بخش ذاتی از ارائه نتیجه گیری روند نمایشگاه چه این پیشنهاد این است که کامل نیست و فقط با متن اما با تصاویر و ویدئوها. از جمله تصاویر و فیلم ها به اشتراک گذاشته تصویر شبکه ها و ویدئو, شبکه های مانند یوتیوب در نتیجه تسهیل اضافی ویروسی توزیع با سهولت
7. همه چیز یک خریدار بالقوه نیاز به دانستن یعنی چه این پیشنهاد این است که چه مدت این پیشنهاد را به ارائه دقیقا همان چیزی است مورد نیاز از خریدار در مورد هر چه روش های پرداخت مجاز آنچه تحویل داده خواهد شد ، همه آشکار در داخل توضیحات. خریدار به طور معمول نیاز به رفتن نیست هر جای دیگر و یا کلیک بر روی هر لینک کلیک کنید برای به دست آوردن یک تصویر کامل به تصمیم گیری آگاهانه.
[ad_2]