فروش مستقیم تیم مقابل توزیع کننده – که بهتر است به صورت بین المللی بازار ؟
[ad_1]
اگر شما به دنبال به گسترش فروش خود را به بازارهای جدید پس از آن وجود دارد یک سوال شما باید بپرسید: آیا من ساخت یک فروش مستقیم حضور و یا استفاده از یک توزیع کننده? هر روش دارای مزایا و اشکالاتی اما ما در حال رفتن به یک مورد قوی برای استفاده از یکی از روش های بیش از دیگر تقریبا در هر نمونه.
چه تفاوت بین فروش مستقیم و توزیع کنندگان?
فروش مستقیم حضور بدان معنی است که شرکت خود را برقرار مدیریت و پرداخت یک تیم فروش از یک یا بیشتر مردم در بازار هدف.
یک عامل خارج از هر نهاد است که به فروش محصول خود را در ازای هزینه خدمات. یک مثال این است که یک هرزه فروش است که مبادرت به فروش محصول خود را در ازای یک درصد از فروش. یک توزیع کننده است که شبیه به یک زن هرزه و جز آنها را به خرید محصول از شرکت خود و فروش آن به طور مستقیم به مشتری نهایی.
مستقیم فروش بهتر است ؟
برای اکثر کسب و کار در حال گسترش به بازارهای جدید به ویژه بازارهای بین المللی, استخدام توزیع کننده بهتر است تصمیم گیری-حداقل تا زمانی که به اندازه کافی وجود دارد بازگشت از بازار برای توجیه ساختمان فروش مستقیم حضور.
مطمئن شوید که وجود دارد این است که یکی از مزیت های عمده ای برای داشتن یک فروش مستقیم حضور-کنترل. کنترل بر فعالیت های روز به روز خود پرسنل فروش جذاب برای اکثر صاحبان کسب و کار. اما این کنترل در می آید ، برای شروع شما نیاز به صرف زمان به استخدام کسی که در بازار و سپس آنها را آموزش و سپس تجهیز آنها را با فروش مواد و مدیریت اگر نه فضای اداری و تجهیزات. این هزینه های گران برای اکثر کسب و کارهای کوچک به دنبال گسترش در سطح بین المللی.
و وجود دارد حتی بیشتر از هزینه ای است که ما ذکر نشده است. هر بازار خود آن را منحصر به فرد قوانین و فرهنگ و آداب و رسوم است که ضروری است به استاد اگر شرکت شما می خواهد برای ایجاد یک فروش موفق حضور. ژاپن یک مثال کلاسیک از یک بازار منحصر به فرد با ساختارهای حقوقی و کسب و کار آداب و رسوم است که اگر به دنبال تضمین شکست از فروش هر گونه تلاش. آن را سخت به سنجاق کردن دقیق ارزش پولی به این آموزش اما از خودتان بپرسید این است: شما می توانید استطاعت به ایجاد مدیریت و پرداخت یک نیروی فروش در یک کشور خارجی برای حداقل یک سال و در حالی که آنها یاد بگیرند طناب و تولید بدون درآمد?
چه در مورد یک توزیع کننده? یک توزیع کننده بهتر برای بازارهای جدید?
توزیع کنندگان مقرون به صرفه به معنی ورود به یک بازار جدید با موفقیت. در اینجا فقط چند دلیل:
- هیچ سقفی:
بر خلاف خود را در حال اجرا تیم فروش توزیع خواهد شد مراقبت از استخدام مدیریت پرداخت و بهینه سازی آن کانال. شما فقط قرض توزیع آنها در حالی که آنها رسیدگی تعمیر و نگهداری. - تاسیس کانال با دانش محلی:
خوب توزیع خواهد شد و در حال حاضر می دانیم که تمام قوانین و آداب و رسوم از بازار وارد میکنید. شما نمی نیاز به چرخ را دوباره اختراع-شما می توانید از کسی که در حال حاضر با ارزش دانش محلی. - درک قیمت گذاری و قدرت خرید از بازار:
همراه با آگاهی از قوانین و آداب و رسوم همراه دانش مورد موفق ترین راه برای قیمت و محصول خود را در بازار محلی. - مقرون به صرفه:
از آنجا که شما نمی تواند پرداخت برای موارد فوق توزیع کننده روابط بسیار بیشتر در دسترس از یک کسب و کار کوچک در تلاش برای ورود به یک بازار جدید است.
با استفاده از یک توزیع کننده است برخی از جنبه های منفی و همچنین, اما می توان آنها را به حداقل رسانده و با ایجاد یک رابطه خوب با یک توزیع کننده.
- نه مردم خود را:
شما نمی قادر خواهد بود به طور مستقیم به مدیریت در هر مرحله از فرایند است. در حالی که آن ممکن است شما را عصبی به از دست دادن برخی از کنترل بر فرآیند فروش شما می توانید مدیریت خطر با ایجاد یک ارتباط شفاف با توزیع کننده خود را با به روز رسانی ثابت و بازخورد از هر دو به پایان می رسد. - توزیع کننده بسیاری از محصولات به نمایندگی از:
شما ممکن است توزیع اولویت در هر زمان داده شده است و شما می خواهید تا مطمئن شوید که محصول خود را گرفتن نیست حوصلگی به پشت خط. یک بار دیگر نیز در ارتباط با ایجاد ارتباط مداوم اطمینان حاصل شود که محصول خود را به گرفتن توجه آن را سزاوار. - نه یک “کلید” حل:
شما نمی توانید فقط به توزیع محصولات خود و انتظار موفقیت است. شما باید برای مدیریت رابطه است. این زمان طول می کشد, اما آن را هنوز هم کم هزینه تر از تلاش برای نصب یک فروش مستقیم تیم از ابتدا.
پس من چه بعدی ؟
اگر شما متقاعد شده است که یک توزیع کننده بهتر خواهد بود برای سازمان خود را از ایجاد یک فروش مستقیم تیم به دنبال کمک از یک مشاور که دارای تجربه ایجاد یک حضور در بازارهای جدید است. یک مشاور می توانید با استفاده از خود و یا تجربه خود را تجزیه و تحلیل فرصت ها و توصیه بهترین روش عمل.
قبل از شما انتخاب می کنید یک توزیع کننده, شما نیاز به دانستن….
انتخاب اشتباه توزیع کننده شما را برای شکست. اشتباه توزیع به سادگی نمی خواهد تولید و فروش و شما را تلف حداقل یک سال و پیدا کردن و راه اندازی یک بی ثمر ارتباط است.
وجود دارد برخی از چیزهایی که به دنبال در یک توزیع کننده و آنها متفاوت برای هر بازار است. بهترین کاری برای انجام این است که برای پیدا کردن یک حرفه ای با تجربه در توزیع و روابط و استخدام حرفه ای که برای کمک به شما در جستجو و شناسایی توزیع کننده.
[ad_2]