بودجه و پیاده سازی استراتژی کسب و کار – منابع در دسترس بودن
[ad_1]
به خاطر تسهیل این مقاله استراتژی و برنامه ریزی استفاده می شود به همین معنا. بودجه و اهداف مرتبط هستند و بنابراین اجرای استراتژی کسب و کار. اجرای یک استراتژی کسب و کار در نظر گرفته شده است به عنوان مرحله نهایی در استراتژی کسب و کار (قبل از نظارت و کنترل). آن می تواند به عنوان تعریف ترجمه استراتژی به سازمانی اقدام از طریق ساختار سازمانی و طراحی منابع برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک تغییر کند.” تجزیه و تحلیل تعریف آن را می شود واضح است که استراتژی اجرای استراتژی کسب و کار خواهد از این رو بود که چگونه به خوبی اجزای مختلف در آن انجام با موفقیت یکپارچه شده است.
این ساختار سازمانی و طراحی جنبه های تعریف شده به انجام با توجه به منابع انسانی در سازمان در حال استفاده, بسیج و سازماندهی می شود مواجه می شوند از طریق استفاده از سازمان; و طراحی از جنبه های است که اکثر کارفرمایان می توانید ترک این شرکت اگر آنها با انگیزه هستند و یا با توجه به موقعیت مناسب به کار در سازمان به عبارت دیگر underutilised.
بعدی جنبه در اجرای یک استراتژی کسب و کار – منابع برنامه ریزی-مجموعه از چه منابعی نیاز ایجاد می شود و که دور انداخته شوند. این معاملات با شناسایی منابع مورد نیاز چه کسانی منابع مستقر خواهد شد و کنترل شده برای ایجاد ظرفیتهای مورد نیاز برای پیاده سازی استراتژی با موفقیت. این منابع پیکربندی است که وابسته به حفاظت از منحصر به فرد منابع یعنی جایی که یک استراتژی بستگی دارد منحصر به فرد از خاص منابع حقوقی به معنی اتصالات منابع با هم (یعنی ترکیب منابع برای ایجاد شایستگی) business process re-engineering (به عنوان مثال برای ایجاد یک پویا بهبود در عملکرد) و بهره برداری از تجربه های یادگیری و بهبود به طور مداوم برای بهبود شایستگی. یکی از بسیاری از مشکلات است که این درگیری ناشی میان ادارات در تخصیص بودجه به خصوص که در آن پول است که درگیر در اجرای استراتژی کسب و کار.
مدیریت تغییر استراتژیک است جزء بعدی در اجرای مرحله. این تغییر شامل تغییر تدریجی است که صرفا بر اساس مهارت های روزمره و عقاید سازمان به طوری که تغییر کارآمد و تحول و تغییر است که نیاز به سازمان خود را به تغییر پارادایم در طول زمان است.
در ساخت یک استراتژیک, سیستم مدیریت فرآیند بودجه بندی باید در ارتباط با استراتژی کسب و کار. در شروع فرآیند بودجه بندی بنابراين بودجه اهداف سازمانی و اهداف راه اندازی برای آینده بودجه دوره بودجه مدیران که وظیفه اصلی است برای تولید یک استاد بودجه است که ترکیبی از واحدهای کسب و کار و عملکرد دوره بودجه است. از دوره بودجه, بودجه مدیر سازه کارشناسی ارشد بودجه. این است و سپس تنظیم برای محاسبه پیش بینی ارزش سهام که به نوبه خود به عنوان یک تست در استراتژی شرکت های بزرگ. این نقطه که در آن تجزیه و تحلیل استراتژیک می تواند تایید. اگر نقشه استراتژیک ایجاد نمی کند و ارزش سهام آنها گرفته شده را از طریق استراتژی اصلاح چرخه. هنگامی که استاد بودجه و در نتیجه استراتژیک آبی چاپ از طریق بودجه تنظیم شده است استفاده می شود و استراتژی اجرا شود.
دستیابی به یک بودجه کافی است یکی از الزامات اصلی برای کسب و کار کارآمد استراتژی پیاده سازی. سوال این است که آیا بودجه و اجرای استراتژی کسب و کار ارتباط برقرار?
شواهد متعدد spates از شکست کسب و کار و استراتژی های پیاده سازی و قصد دارد با وجود معقول و منطقی تجزیه و تحلیل. کسی گفته است که برنامه ریزی خوب می تواند تا حد زیادی کاهش ریسک در کسب و کار شکست.
یک طرح یک طرح از فعالیت های آینده. آن است که به طور معمول ترجمه شده به بودجه اگر کمی. بنابراین برای یک آینده دوره زمانی که در آن بودجه مربوط بیان شده در شرایط پول. آن تعریف شده است به عنوان یک مالی و یا کمی بیانیه آمادگی قبل مشخص شده حسابداری دوره شامل برنامه ها و سیاست های به دنبال در طول این دوره است.
به طور کلی بودجه در حال آماده رویه و سیستماتیک معمولا توسط اکثر سازمانها (اگر چه این روش ممکن است متفاوت باشد بسته به اندازه و نوع و سبک رهبری سازمان) به شرح زیر است:
ارتباط از جزئیات: کسانی که مسئول آماده سازی بودجه باید آگاه ساخته و نگهداری می شود اطلاع از شرکت های استراتژیک (برنامه یا اهداف) به طوری که بودجه طراحی شده است درآمده است. این به این معنی است که برنامه های بلند مدت سازمان باید به حساب گرفته شده در طراحی بودجه.
مدیر عامل بودجه که حدود یک سازمان عملکرد. آن است که معمولا تقاضای فروش. اگر یک سازمان می تواند و فروش بیشتر محصولات خود از آنجا که مصرف کنندگان را قبول نمی کند که قیمت آن محدود شرکت تقاضا است. مدیریت ممکن است و نه می دانیم که عامل محدود کننده می گویند ظرفیت دستگاه توزیع و فروش منابع تا زمانی که بودجه پیش نویس آماده شده است. این نقطه شروع در بودجه آماده است. هنگامی که این عامل تعیین می شود و بقیه از بودجه تنظیم شده است کشیده می شود.
فروش بودجه تهیه: معمولا این پایه یا اولیه بودجه آماده شده و بر اساس پیش بینی های فروش و از آن بیشتر از سایر بودجه سرچشمه به خاطر آن تاسیس شده است که مدیر عامل بودجه برای بسیاری از سازمان است.این منجر به اولیه تهیه بودجه به صورت زیر است: پایان رسید و خوب انبار و تولید و منابع برای تولید هزینه های سربار و مواد خام (سهام) مواد اولیه (خرید)
آن است که تمام بودجه در تکمیل هم و با یک دیگر است که آنها خلاصه به استاد بودجه از بودجه و حساب سود و زيان بودجه ترازنامه و بودجه نقدی.
بودجه نقدی است که یکی از مهم ترین ابزار برنامه ریزی است که هر سازمان می توانید استفاده کنید. مفید بودن آن احساس می شود که این نشان می دهد که با وجود پول نقد کافی منابع برای تامین مالی عملیات برنامه ریزی شده. بودجه نقدی نشان می دهد چهار حالت یا حالات به مدیریت نشانه ای از مشکلات احتمالی که ممکن است بوجود می آیند به طوری که مدیریت می تواند برای جلوگیری از چنین مشکلاتی است.
مفهوم موقعیت یکی از مناطق که در آن بودجه در تعامل با اجرای استراتژی کسب و کار. برای مثال زمانی که پول نقد بودجه نشان می دهد یک موقعیت کوتاه مدت مازاد مدیریت خواسته یا کوتاه مدت سرمایه گذاری, پرداخت وام اولیه برای به دست آوردن تخفیف یا افزایش فروش با افزایش بدهکاران و سهام در کوتاه مدت کسری اقدام مناسب گرفته شده توسط مدیریت شامل افزایش وام کاهش بدهکاران و ترتیب اضافه برداشت برای تامین مالی کسری بودجه. دیگر موقعیت نقدی-بلند مدت مازاد پنجه است با ساخت سرمایه گذاری های بلند مدت گسترش ارگانیک و یا ادغام و یا تنوع در میان دیگران; و بلندمدت کسری بودجه می تواند به کار گرفته شده توسط بالا بردن طولانی مدت سرمایه گذاری و یا اتلاف سرمایه فرصت است.
بودجه و اهداف (استراتژی) به وضوح اختصاص داده شده به این مناطق و فعالیت در این سازمان که به عنوان اولویت های. اگر اشیاء مهم به دست آورد و اولویت استراتژی های اجرا شده منابع باید ارائه شود.
با این حال تحقیقات در بین سازمانی تنظیمات شناسایی منابع خرید (یعنی بودجه) تعاونی تعامل کسب و سازمانی کسب قدرت به عنوان بخشی از مشکل در اجرای فرآیندهای. بنابراین درون سازمانی مبارزه برای بودجه های بزرگتر نیز تاثیر برنامه ریزی بودجه و تاثیر اجرای استراتژی. برای مثال در جایی که منابع محدود و متناهی استراتژیک فرصت ها ممکن است محدود شود. پس از برنامه ریزی بودجه است که معمولا سالانه بودجه اغلب محدود می شود متفاوت از زمان موقعیتی نیاز به خصوص نسبت به دومی بخشی از بودجه دوره است. از آنجا که این خم بودجه طراحی شده اند اجازه می دهد تا برای تغییرات در سطح فعالیت های که ممکن است ناشی از تغییرات تطبیقی در عملکرد و استراتژی های رقابتی.
آن را نیز باید اشاره کرد که در حالی که این نقش برای امروز مدیران مالی است که به سرعت در حال حرکت در بالادست استراتژیک هواپیما چالش می شود حتی اهنی در نور شتاب سرعت را تغییر دهید. این واقعیت است که ارائه منسوخ روش های سنتی به نظام راهبری شرکتی مانند 3-5 سال استاتیک سالانه برنامه ریزی و استاتیک بودجه. به ارائه مفید مالی و بینش هر چه زودتر به جای بعد مدیران نیاز به فکر کردن در مورد کسب و کار و استراتژی به عنوان یک فرایند مستمر دوره اصلاح بیشتر شبیه به یک سری از گزینه های واقعی از یک پیش بینی جریان وجوه نقد.
اجرای یک استراتژی کسب و کار را می توان تشبیه به بدن انسان بدون روح (بودجه). اگر وجود روح در یک بدن آن تلقی مرده در ورید همان بودجه است که روح (به خصوص در هنگام اجرای یک کسب و کار جدید استراتژی) برای اجرای یک استراتژی کسب و کار; بنابراین این دو به هم مرتبط و وابسته هستند.
[ad_2]