قیمت سوالات و تنزیل در عمل حرفه ای
[ad_1]
من ایستاده در ترس از مهارت ها و مسئولیت های متخصصان پزشکی. و هنگامی که آن را من بهداشت یا سلامتی کسی که من عشق من آماده به پرداخت قیمت…. زمانی که من احساس می کنم من ارزش.
من نیاز به برخی از عمل جراحی عمده ، زمانی که من تغییر متخصص به من جراح آقای P. همسر من, گوئن انجام برخی از چک کردن و بازخورد خوبی در خانواده های دیگر که تا به حال برخورد با او. انتقادات و پیشنهادات خود را حمایت کردن چیزهایی است که او به ما گفته بود از قبیل:
- او بازدیدکننده داشته است خود بیماران هر روز در بیمارستان از جمله در آخر هفته.
- او به شما می دهد تلفن همراه خود شماره تلفن و شما را تشویق می کند به تلفن در هر زمان اگر شما نگران هستند.
- در حالی که شما در بیمارستان او انواع از هر گونه مشکلات با کارکنان پرستاری زیر دستورالعمل برای مراقبت از بیمار و توجه است. این تبدیل به یک نگرانی برای من, اما من می دانم که از این بازخورد است که او کاملا شرکت با کارکنان پرستاری اگر کوچکترین اشاره از استاندارد و او انتظار دارد که برای بیماران خود نیست برآورده شود.
- او از لحاظ فنی بسیار عالی و با آخرین تکنیک های.
- او به صورت بالین خوب.
با توجه به تمام این من انتظار می رود هزینه های خود را به در پایان بالاتر از مقیاس.
ما تا به حال این مهم قرار ملاقات با او را که در آن من را تایید کرد که عمل جراحی من بود گزینه مورد نظر و که من به توافق رسیدند که باید آن را به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. گوئن و سپس این سوال را پرسید “چقدر هزینه خواهد داشت؟”
در حال حاضر من باید نکته در اینجا است که گوئن واقعا فقط می خواستم به دانستن آنچه که انتظار می رود به طوری که او می تواند محاسبه فاصله بین ما خصوصی سلامت بیمه پوشش و این لایحه است. این بود مقدمه ای برای او در تلاش برای دست کشیدن پایین قیمت می باشد.
اجازه دهید من مکث روشن است که. گوئن در لندن و من روی چیزی حساب کردن wheeling و خرید و فروش است که در ژن های خود را. او را دوست دارد مقرون به صرفه. من مطمئن هستم که او می توانست سعی کردم به کشیدن او را در قیمت اما او تحت سخت دستورالعمل از من و نه مقرون به صرفه. من می خواهم به اشتراک گذاشته شده با یکی از دو نقل قول های مورد علاقه در مورد تنزیل از تام o’toole, استرالیا معروف Beechworth نانوایی:
“اگر از آنها بخواهید برای یک 20% تخفیف من بپرسید که 20 درصد از مواد تشکیل دهنده آنها گرفته شده است. من می توانید از 20% از مواد تشکیل دهنده اما آن را نمی کند و مزه واقعی خوب است!”
و من می خواهم تاکید کرد: “من نمی خواهم 20 درصد کمتر بیهوشی. من نمی خواهم او را به عجله برای گرفتن کار انجام شده در 20 درصد زمان کمتر. پس وعده من هیچ قیمت haggling!”
ما در غیر این صورت آرام و با اعتماد به نفس متخصص به وضوح نشنیده بودم من دیگر مورد علاقه تنزیل نقل قول از زبان انگلیسی فروش مربی ریچارد دنی:
“هرگز عذرخواهی برای قیمت های خود را. خود را دانش محصول و خدمات شما را نشان می دهد که قیمت عادلانه است.”
به عنوان به زودی به عنوان گوئن گفت: واژه “چقدر هزینه خواهد داشت ؟” او کاملا عصبی تقریبا stammering به عنوان او شروع به توجیه قیمت.
او توضیح داد که او در پایان پایین تر از قیمت مقیاس ادراری. او حتی در ادامه به جزئیات برخی از سربار. من به خصوص به یاد داشته باشید او گفت که او بیش از 3000 $در هر ماه در حرفه ای جبران خسارت بیمه – و من فکر کردم من می خواهم حرفه ای جبران خسارت بیمه به عنوان یک مربی و مشاور بود بالا!
بنابراین وجود دارد هیچ نیازی نیست برای عصبی توجیه قیمت خود را که حدود حدود 1500 دلار کمتر از من پیش بینی کرده. و به دنبال بازگشت به حرفه ای و مراقبت از راه او به کار گرفته همه چیز را با عمل جراحی و مراقبت های بعد از عمل او را به ارزش هر پنی از هزینه بالاتر.
[ad_2]