چرا آمار آهنگ ها نیست یا ضربه از دست
[ad_1]
نوشتن یک آهنگ است که در بسیاری از جهات مانند پخت یک کیک. تقریبا هر کسی می تواند آن را انجام دهد. در سطح به نظر می رسد تنها یک ماده از انتخاب مواد مناسب و قرار دادن آنها را با هم با توجه به برخی از تجویز و دستور العمل. اما در واقعیت آهنگسازی است نه کاملا به عنوان ساده به عنوان که. فقط به عنوان دو نفر می توانند با استفاده از همان رنگ و بوم نگاه همان مدل و در عین حال به دست آوردن کاملا متفاوت نتایج آن نیز همان راه را در زمینه آهنگسازی: همان ملودی و شعر ایده ها ممکن است در ترکیب برای تولید یا خوشایند ضربه و یا یک معجون بی مزه.
واقعیت این است که در حالی که نوشتن یک آهنگ نسبتا ساده نوشتن یک آهنگ خوب است یک دستاورد است که تنها چند می تواند استاد. هر سال هزاران نفر از آهنگ ها هستند حق کپی رایت و بیش از هزاران نوشته شده است اما هرگز به ارسال کپی رایت ، از این ثروت خلاق مواد فقط یک کوچک شگفت آور, درصد است که تا کنون منتشر شده و حتی یک درصد کوچکتر می شود تا کنون بازدید.
وجود دارد چند دلایل خوبی برای این کار است. در وهله اول در بازار می تواند جذب تنها تعداد محدودی از آهنگ ها در یک زمان. پس از آن طول می کشد چند هفته ثابت متصل کردن توسط ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی و بالا پرواز خوانندگان برای قرار دادن این آهنگ در سراسر, و از آنجا که تعداد شاخه موجود محدود است ناشر عاقلانه محدود انتشارات میزان به تعدادی از آهنگ ها که به راحتی می تواند به کار گرفته می شود.
نیز وجود دارد موضوع هزینه است. یک ناشر باید سرمایه گذاری بسیار کمی از پول را در یک آهنگ را قبل از آنها می تواند بگوید که آیا یا نه آنها باید خود را شرط بندی در سمت راست اسب. به طور طبیعی آنها محتاط هستند و به عنوان یک قاعده کلی ترجیح می دهند به کسانی که ترانه سرایان که ثابت کرده اند آنها می تواند تولید موفق اعداد.
VJ و DJ تنها یک مدت زمان محدود “در هوا” و باید بسته به پخش این بازدید که آنها می دانند که خواهد بود به خوبی دریافت. آنها بیش از حد علاقه مند هستند در نظر گرفتن هر گونه خطرات جدید ترانه سرا مگر اینکه کار خود را نشان می دهد استثنایی وعده.
این در نظر گرفته شده است برای تضعیف هر کسی از نوشتن آهنگ. هر حرفه ای و ترانه سرا بود که در یک زمان و یک رتبه و در همان حال برای غلبه بر موانع. نکته این است که ترانه سرا باید بدانند که جاده پیش رو یکی از دشوار است و به صرف یک معامله خوب از شکیبایی و صبر است. آنها در مواجهه با این مشکل نه تنها نوشتن یک آهنگ که در موضوع ساخت و ساز و درمان خواهد ایستاد رقابت سختی با حرفه ای شماره, اما آنها باید قادر به غلبه بر طبیعی تمایل ناشران به قبول “جدید” مواد.
به دیدار این رقابت ها با موفقیت های جدید ترانه سرا باید برخی از استعداد طبیعی در ابداع شعر و یا ایده های ملودیک آنها باید قادر به توسعه این ایده ها به یک, فنی, کامل, آهنگ, آنها باید مایل به دنبال قبول و اعمال صادقانه انتقاد و آنها باید به اندازه کافی استقامت و اعتماد به نفس را رد در گشاد گشاد راه رفتن و نگه داشتن در تولید آهنگ است.
این به نظر می رسد به تقاضای بسیاری از ترانه سرا اما در تحلیل آن است که بیش از مورد نیاز است در هر زمینه خلاق. بنابراین دور نگه داشتن دوشاخه در آن است. اگر شما واقعا معتقدم که شما آنچه در آن طول می کشد و سپس ما شما را در بالا!
[ad_2]