هفت دلیل که چرا محصولات جدید شکست
[ad_1]
خوش بینانه ترین میزان موفقیت من در سراسر اجرا برای ایده های محصول جدید است که در حدود 3 درصد است. به عبارت دیگر 97 درصد از محصول ایده ها هرگز با موفقیت وارد بازار شد. وجود دارد بسیاری از دلایل برای این سطح پایین از عملکرد آنان است و قوام در اطراف چند اشتباهات رایج است که به طور معمول در حال حاضر خود را با مخترعان و محصول جدید بازاریابان. این نه تنها دلیل, اما اگر شما می توانید اجتناب از این اشتباهات شما می تواند تا حد زیادی بهبود شانس خود را برای موفقیت است.
محصول: بزرگترین ضعف در معرفی محصول جدید به طور کامل درک این محصول استفاده از آن و بازار هدف. یک مرده را دور برای این مشکل این است که زمانی که من از مخترعان به تعریف بازار هدف و آنها به من بگویید “Everybody.” اگر بازار هدف شما این است که همه شما محکوم به شکست است. آن را مانند تیراندازی تفنگ در یک چشم گاو نر است. شما به احتمال زیاد هرگز ضربه چشم گاو نر اگر شما با هدف را در کل هدف است.
فرصت: یکی از سخت ترین سوالات برای پاسخ به در حال آماده سازی یک محصول جدید برای بازار تعریف فرصت است. متاسفانه به اندازه کافی وجود ندارد و اطلاعات موجود در مورد اکثر دسته بندی محصولات و اگر شما چیزی است که کاملا جدید وجود دارد هیچ نقطه مرجع, اما این مهم است اطلاعات برای تصمیم گیرندگان شما خواهد شد برخورد با. شما باید برخی از قابل اثبات برآورد پتانسیل این محصول است.
کانال: بسیاری از محصولات وجود دارد در حال رفتن به مراحل میانی بین شما و کاربر نهایی از محصول خود را. چه کانال یا کانال را انتخاب می کنید ؟ چه انتظارات خود را? می تواند به شما ارائه آنچه آنها نیاز دارد ؟ چه آنها نیاز دارد ؟ وجود دارد هر گونه روند است که می تواند بر موفقیت آمیز خود را راه اندازی ؟
شرایط خود را دارد معمولا سه عامل است که هر مخترع / بازاریاب باید درک در مورد خود را قبل از آنها به بازار است. آیا می دانید چه کسانی که 3 عامل هستند و چه گزینه های در دسترس هستند به بهترین بازی خود را در شرایطی ؟
تحقیق: بسیاری از مردم فکر می کنند که بازاریابی محصول جدید خود را ایده یا اختراع. حقیقت این است که شما نیز بازاریابی عملی اطلاعات و دانش, اما جایی که شما بروید که برای دریافت اطلاعات و دانش است ؟ هنگامی که شما آن را چگونه شما آن را قرار داده با هم ؟
فازی جلویی: مردم شما در حال تلاش برای فروش محصول جدید خود را و یا اختراع به یک چشم انداز است که متفاوت از شما. آیا شما را در درک دیدگاه های خود را و می تواند به شما ارائه پاسخ به سوالات خود را در هر دو خواسته و خواسته نشده?
خود را ارائه: موفق و معرفی محصول جدید نیاز به بیش از فقط محصول. اگر همه ما فقط خرید محصولات همه ما خواهد بود رانندگی همان ساخت و مدل خودرو. مردم فقط نمی خرید محصولات آنها خرید امکانات و مزایا و تصویر و وضعیت. چگونه شما می رویم به بسته بندی محصول خود را برای موفقیت است ؟
اینها نمونه هایی از فقط تعداد کمی از مسائل است که ما صحبت در مورد وب سایت جدید ما http://www.marketingnewproduct.com. ما حتی یک مشترک مشاوره محصول تماس بگیرید و سریع تجزیه و تحلیل بازار برای کمک به مخترعان و محصول جدید بازاریابان جلوگیری از این مشکلات است.
آن واقعا مهم نیست که در آن شما در روند معرفی محصول خود را. این چیزی که بسرعت انجام تجزیه و تحلیل بازار را شما انتخاب کنید تا جایی که شما تصادفا و حرکت شما به سمت موفقیت است. بازدید از ایالات متحده سخت افزار /Hardlines مرکز منابع برای یادگیری بیشتر.
کپی رایت باب توپ/توپ استفاده, 2005. تمام حقوق محفوظ است.
[ad_2]