فروش مشورتی در مقابل فروش سنتی
[ad_1]
من می خواهم به صرف برخی از زمان صحبت کردن به شما در مورد روند فروش مشورتی اما من معتقدم که ما باید اول تعریف دقیقا چه مشورتی فروش است. به جدید ترین salespersons فروش فروش فروش است – اما این به سادگی مورد نیست.
در فروش سنتی محیط شما به عنوان فروشنده محصول شما نیاز به فروش برساند. هنگامی که شما به یک مشتری بالقوه شما آماده برای به اشتراک گذاشتن همه از مزایای محصول خود را و متقاعد کردن مشتری خود را به عنوان به همین دلیل او را باید خرید. شغل شما این است برای دستکاری مشتری به باور او می خواهد محصول خود را حتی اگر او در واقع هیچ نیازی نیست برای آن است.
در طول روند فروش سنتی فروشنده حفظ کنترل گفتگو از آغاز تا پایان. او می پرسد و پس از آن باعث می شود مفروضات به آنچه به عنوان مشتری نیاز دارد. در پایان این گفتگو او ممکن است تلاش برای تعیین اینکه آیا یا نه او یک کار خوب انجام داده قانع کننده مشتری است که او می خواهد این محصول است.
این مجلس فروش فرایند بسیار متفاوت است. مشاوره خرید و فروش است و تقریبا به عنوان دستکاری به عنوان سنتی, فروش, اگر می توان آن را به نام که در همه. یک فروشنده درگیر در یک مشورتی فروش فرایند طول می کشد زمان برای یادگیری در مورد مشتری و نیازهای خود را. او می پرسد تن از سوالات و اجازه می دهد تا مشتری زمان کافی برای پاسخ به آنها به عنوان تلاش برای گوشه مشتری با خط خود را از فکر.
هدف از این مشاوره, فروش, فرد برای تعیین نیازهای مشتری و سپس به ارائه راه هایی برای رسیدگی به آن نیاز دارد. من تکرار – تمرکز در اینجا نیاز در حالی که فروش سنتی فرد بستگی به مشتری مایل چیزی. این دو مفهوم بسیار متفاوت.
در حال حاضر که ما در تعریف هر دو نوع از فروش ما گذاشته و زمینه را برای آینده بحث. تا آن زمان فکر می کنم در مورد فروش خود را از روشها و اجازه دهید من می دانم – آیا شما درگیر سنتی یا مشورتی فروش ؟
[ad_2]