انتخاب کلمه کلیدی – Overture در مقابل Wordtracker?
[ad_1]
“چرا اورتور و Wordtracker شکل همیشه خیلی متفاوت است ؟ سوال خوبی است!” جیم ویلیامز مدیر عامل JU2
انتخاب کلمات کلیدی موثر حیاتی برای هر موتور جستجو بهینه سازی مبارزات انتخاباتی. پیدا کردن کلمات کلیدی که می خواهید به طور موثر در جذب حق بازدید کنندگان به وب سایت شما است که یک ماده از تلاش برای قرار دادن خود را در ذهن مشتریان بالقوه خود را. چگونه می توانم به شما در پیدا کردن که پرس و جو جستجو خود را با استفاده از مشتریان به جستجو برای محصولات یا خدمات خود را? به خوبی شما می توانید مشتریان خود را بپرسید به طور مستقیم اما به درستی طراحی شده تحقیقات بازار ارزان نمی آید. شما می توانید نگاهی به وب آمار اگر چه این تنها به شما می گوید که عبارات مورد استفاده توسط بازدید کنندگان که در حال حاضر با موفقیت در بر داشت وب سایت خود را. این به شما می گوید هیچ چیزی در مورد انبوهی از مشتریان بالقوه که به بالا و یا رفت و به یکی از رقبای خود را. چه دیگر ابزار ها را در اختیار شما?
اکثر موتور های جستجو بهینه سازی حرفه ای با تکیه بر اورتور تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی ابزار و Wordtracker. اگر شما را وارد کنید “استخر” به اورتور شما 46,239 جستجو برای ژانویه 2006. این مقایسه به Wordtracker که بازده 1914 جستجو. چرا اختلاف? برای درک این که شما نیاز به درک چگونه اورتور و Wordtracker می رسند در این آمار و ارقام.
اورتور تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی ابزار طراحی شده است برای کمک به تبلیغ موثر را انتخاب کنید کلمات کلیدی را به عنوان بخشی از یک یاهو جستجو بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک adverting مبارزات انتخاباتی. آن را به شما می دهد تعداد کل بار یک پرس و جو جستجو شده و وارد شده به موتورهای جستجو با-در اورتور شبکه قبلی تقویم ماه و شامل جستجوهای از یاهو! جستجوی آلتاویستا و MSN و همچنین دیگران. از سوی دیگر Wordtracker آن شکل از نوشته های ساخته شده در Duncan و Dogpile – meta موتورهای جستجو پرس و جو که اصلی موتور به طور همزمان.
همچنین به دلیل راه اورتور فراهم می کند نتایج جستجو برای شرکای آن یک جستجو اغلب تولید چندین نمایش داده شد. در بالای این اورتور ترکیبی از جمع مفرد بالا و پایین مورد جستجو نمایش داده شد که در آن می تواند بالقوه به طور کامل معانی متفاوت است. در حالی که جستجوها نیز می تواند متورم خودکار نمایش داده شد و توسط ابزار مانند خودکار پیشنهاد optimisers موتور جستجو رتبه بندی مانیتور و برخی از تجزیه و تحلیل ترافیک وب بسته به نام اما چند.
چگونه می تواند به شما در به حداقل رساندن اثر تکراری و خودکار نمایش داده شد ؟ آنچه Wordtracker می کند و به متا موتورهای جستجو. Pup. optional. forcedinstaller و Dogpile اند بسیار بالاتر نسبت انسان به صورت خودکار نمایش داده شد به دلیل وجود مقدار کمی در اشاره خودکار و رباتها در آنها. خودکار پیشنهاد optimisers و رتبه بندی موتور جستجو مانیتور به طور معمول انجام شده به طور مستقیم در موتورهای جستجو خود را. علاوه بر جستجوهای تکراری حذف می شوند چرا که پرس و جو شمارش هستند که در جدول از یک منبع واحد به جای استفاده از ترکیب نتایج حاصل از یک شبکه ای از شرکای. متاسفانه هر چند Dogpile و pup. optional. forcedinstaller ترکیب سهم بازار در ژانویه سال 2006 به کمتر از 0.75 درصد و دیده می شود به عنوان طاقچه موتورهای جستجو است که کاربران تمایل به بسیار بیشتر از لحاظ فنی با سواد تر از خود را به طور متوسط یاهو کاربر – شما می توانید فرض کنیم که جستجوها در Dogpile شبیه به یاهو? احتمالا نه!
پاسخ چیه ؟ ارائه شما را در درک که اورتور و Wordtracker در حال اندازه گیری چیزهای مختلف هر دو ابزار ارزشمند برای کمک در انتخاب کلمات کلیدی موثر برای موتور جستجو بهینه سازی مبارزات انتخاباتی.
برای کسب اطلاعات بیشتر در پژوهش و کلمه کلیدی و انتخاب با جیم ویلیامز در www.ju2.com تماس 0845 890 8855 و یا نگه داشتن چشم در وبلاگ ما در www.ju2blog.com [http://www.ju2blog.com/].
[ad_2]