آنچه که فروش خود را از چرخه ؟
[ad_1]
فرآیند فروش به طور کلی می توان تقسیم به هفت جداگانه فعالیت – و این امر هر چه محصول یا خدمات شما به فروش است. اجازه دهید بحث در مورد هر مرحله در چرخه طوری که شما می توانید ارزیابی سلامت فرآیند فروش خود را.
اولین گام در چرخه اکتشاف. این که آیا شما در حال دریافت آگهی و یا شما وجود دارد پیدا کردن آنها را بر روی خود و یا ترکیبی از هر دو این مرحله ایجاد می کند که پایه و اساس خود را از کل فرایند است. مشکل این است که اگر اکتشاف خود را خاموش است, شما ممکن است مردم را از طریق روند فروش خود را که کاملا نامناسب برای محصول یا خدمات خود را ارائه. بنابراین به جای اکتشاف در نظر گرفتن این مرحله عمل پیدا کردن حق خریداران – نه فقط خریداران اما افرادی که درست و مناسب است.
چگونه می توانم به شما چشم انداز ؟ آیا شما یک مشخصات خریدار یا ویژگی های نیاز دارد ؟ آیا شما ایجاد یک کامپوزیت از موفق ترین شما خریداران به منظور تعیین که متناسب با محصول و یا خدمات ؟ یا شما کورکورانه محل چشم انداز خود را در امیدوار است که کسی را پیدا کنید که محصول یا خدمات مفید است ؟ اگر شما سعی کنید یک رویکرد روشمند به اکتشاف یک رویکرد تعریف می کند که مخاطبان خود را پیدا خواهید کرد که اکتشاف آسان و موثر است. یک لحظه به در نظر گرفتن چگونه شما در پیدا کردن حق خریداران.
شما باید اصلی تماس با مشتری آینده نگر است. اگر اولین تماس خود را در تن از ضرب المثلی “گاو در یک فروشگاه چین” و سپس خود را به دقت تعیین شده گام اول برای پیدا کردن حق خریداران بی فایده است. آیا شما اتهام و اصرار دارند که چشم انداز مناسب برای محصول و یا آیا شما این رویکرد از یک مشکل و مزایای نظر? برای مثال شما می توانید تحقیق خود را حق خریدار تعیین مشکلات خود هستند و به سادگی تماس با آنها به توضیح دهید که چگونه محصول یا خدمات شما می تواند کمک به آنها مشکل را حل کند. شما می توانید به جزئیات بیشتر زمانی که شما سوار بر ارائه و فروش است. اصلی تماس با مشتری آینده نگر باید یک رویکرد نرم است که به معرفی آنها را به این ایده که راه حل در دسترس است و که شما وجود دارد برای کمک به آنها برای به دست آوردن راه حل آن است.
سوم در فرآیند احراز صلاحیت. شما هم گرفته شده برای شناسایی چشم انداز به عنوان یک پتانسیل مناسب خریدار اما در اینجا شما باید به یک مقدار عمیق تر تحلیل خود را از مسائل و مشکلات است. سازمان شما ممکن است یک مفصل صلاحیت “چک لیست” یا فرایند است که شما همیشه باید استفاده از به منظور جلوگیری از اتلاف وقت. اگر سازمان خود را ندارد خاص روند تحصیلی شما می تواند به توسعه یک. چه خاص و چشم انداز ویژگی های آنها را مناسب برای محصول یا خدمات ؟ البته مدرک تحصیلی مرحله دو جانبه – شما باید داده ها و ویژگی های به مقایسه چشم انداز خود را, اما شما نیز باید به نوبه خود است که داده ها را به یک پرسشنامه مناسب. صرف برخی از زمان با چشم انداز برای پیدا کردن پاسخ. اگر پاسخ مثبت است شما به خوبی در راه است. اما اگر آن را منفی فکر می کنم در مورد چگونه به چشم انداز توجه شما – آنها را می دانم که شما تا به حال علاقه واقعی در کسب و کار خود و موفقیت خود را. و هنگامی که آنها کشف کنند که دوست و همکار و یا یکی دیگر از سازمانی رهبر واقعا نیاز خود را با ارائه آنها اشاره شما حق دور.
چهارم خود را ارائه و فروش باید رفتن به جزئیات در مورد مزایای استفاده از محصول و یا خدمات است. همین حالا وقت خود را صرف صحبت کردن در مورد ویژگی های زمانی که شما رو مخاطب. صرف زمان و توضیح داد که چگونه خود را ارائه می حل مشکلات زندگی را آسان تر و صرفه جویی در پول و یا ایجاد بهره وری برای چشم انداز. ارائه خود را باید “رنگ یک تصویر” از چشم انداز هنگامی که او او و یا آنها را خریداری کرده اند راه حل خود را. ارائه خود را باید به چشم انداز تعجب می کنم که چرا آنها فکر نکرده از این قبل است.
پس از ارائه خود را, شما باید برای مقابله با نگرانی و اعتراض. چگونه شما رسیدگی به این در حال حاضر ؟ باور کنید یا نه برخی از مردم فروش قلم هنگامی که یک چشم انداز اشیاء به برخی از مزایای محصول یا ویژگی های. و یکی دیگر از واقعیت تکان دهنده این است که فروشندگان ممکن است قول می دهم که مشکلات خاصی نمی خواهد رخ می دهد زمانی که آنها در واقع خواهد شد. بهترین روش برای دست زدن به نگرانی صداقت است, به دنبال یک کار در اطراف و یا روش برخورد با اعتراض. اگر شما مطمئن نیستید که می گویند ، اگر شما نیاز به یکی دیگر از, نظر, چشم انداز بگویید که شما آدرس موضوع را با فرد مناسب. اگر شما در نظر گرفتن زمان برای دریافت حقایق چشم انداز خود را خواهد شد با تشکر از شما در آینده است.
فروش بسته است که به سادگی درخواست برای کسب و کار. و موفقیت بسته شدن ممکن است بر اساس چگونه شما رویکرد آن است. این یک روش سخت اما یکی که می گوید که شما خواهد بود خوشحال به چشم انداز به عنوان یک مشتری. این یک رویکرد است که می گوید شما خواهد بود با آنها را به عنوان آنها شروع به با محصول جدید خود را و یا خدمات است. و این رویکردی است که recaps همه از مزایای چشم انداز می تواند به دست آوردن حق دور. متوقف نمی هنگامی که ارائه شده است. شما بسته فروش و یا ترک آن را به شانس ؟
مرحله نهایی خود را از روند درخواست برای ارجاع. در این مرحله است که نه بر اساس آنچه به شما می گویند اما زمانی که شما آن را می گویند. خود را تجزیه و تحلیل موفق ترین مشتریان برای تعیین زمانی که آنها بیشتر به خواسته بودن برای ارجاع. آیا آنها به دست آوردن منافع فوری خود را از محصول و یا خدمات و یا انجام آنها نیاز به استفاده از آن را برای در حالی که قبل از آنها راحت ؟ بررسی محصول یا خدمات شما و مشتریان خود را برای تعیین زمانی که شما برای ارجاع بپرسید. و هنگامی که آن را زمان مستقیم و بپرسید اگر هر کس دیگری می دانند که می تواند با استفاده از همان مزایای آنها در حال حاضر.
پس چگونه روند فروش خود را جمع کردن ؟ نگاه کنید در هر مرحله در چرخه ایجاد تنظیمات برای خود روش و لذت بردن از موفقیت است.
[ad_2]