5 راه های اثبات شده برای تنظیم صحنه برای موفقیت در فروش تلفنی
[ad_1]
فروش و اقدام مشابه هستند. شاید به همین دلیل است که من همیشه لذت می برد بازیگری و تئاتر و همچنین فروش و آموزش حرفه ای. در هر دو حرفه مرحله تنظیم است حیاتی برای موفقیت عملکرد. مرحله فراهم می کند و محیط مناسب برای بازیکنان به انجام و یا داستان. بالا تولید تکرار اختصاص زمان به مرحله تنظیم و استراتژی قبل از پریدن به ایجاد یک پیشنهاد و یا درخواست.
شما می توانید با استفاده از تکنیک های اجبار به تغییر و یا نخست خود را درک چشم انداز از “مرحله” و یا محیط زیست است. ادراک یک لنز که از طریق آن ما تفسیر واقعیت است. اگر شما تغییر لنز شما می توانید تغییر دهید که چگونه مردم مشاهده و تفسیر واقعیت و اطمینان از چشم انداز آماده است و باز به دریافت پیام خود را. در اینجا پنج راهنمایی برای موفقیت در تنظیم صحنه:
1. شباهت – بیشتر شبیه شما ظاهر می شود به شخص شما در حال تلاش برای متقاعد کردن بیشتر شما افزایش مقبول بودن و بیشتر احتمال دارد شما می توانید متقاعد کردن آنها. ما از نظر روانی مجبور به جذب نسبت به مشابه محرک چرا که افرادی که بیشتر شبیه به ما به نظر می رسد کمتر تهدید می کند. این طرز فکر ناشی از غارنشین میل به زنده ماندن.
لباس شبیه به چشم انداز خود را, اما همیشه مرتب تر به خوبی مرتب و دلپذیر ظاهر می شود بیشتر قانع کننده شما خواهد بود. البته بحث در مورد زمینه های مشترک و یا مشابه بهره تولید کمتر تهدید مکالمه. اما مراقبت به سقوط به دام دیدگاه در عکس ها در چشم انداز است که ممکن است قرار داده شده است وجود دارد برای گرفتن صاف صحبت کردن در خرید و فروش مردم است.
2. Ideomotor پاسخ (chameleon اثر) – ما تمایل به انجام یک رفتار فیزیکی به سادگی با فکر کردن از این رفتار است. شما می توانید به دست آوردن رابطه دوستانه با تقلید خود رفتار هدف. هنگامی که شخص دیگری تقلید ما رفتار غیر کلامی آن را فعال داخلی مداری قشر و منطقه مغز که مرتبط با پاداش پردازش پس از آن بیولوژیکی خشنود است. این است که یک “میمون می بیند” اما نه آرام و بازوها و دستها و استقرار و سر تکان و یک لبخند صادقانه.
3. سازگاری رفتاری – هنگامی که رفتار سازگار است با نگرش آنها انگیزه برای حل و فصل آن است. Robert Cialdini, اشاره, تاثیر, سخنران, نشان می دهد که “پا در درب” روش برای ایجاد انگیزه در چشم انداز. اول بپرسید چشم انداز مطابق با یک درخواست کوچک مانند اجازه برای نشستن و یا به یک سوال بپرسید. شما می توانید در ادامه آبپاش کوچک درخواست در مکالمه خود را. شانس را به نفع خود را برای بعد بزرگتر درخواست به عنوان چشم انداز به دنبال سازگاری با رفتار قبلی. اما آیا استفاده از کلاهبرداری های قدیمی مانند پرسیدن سوال است که بدیهی است که نیاز به یک بله ، استفاده از پرسش های واقعی از منافع است که بیشتر فرآیند فروش.
4. داستان سرایی – داستان های به خصوص خود افشا داستان (که شما داستان) ایجاد اعتماد روشن روح بخشیدن و ایجاد روابط بیشتر جالب و هیجان انگیز است. یک داستان خوب به دنبال سفر قهرمان مشخص شده توسط جوزف کمپبل. آن را بیش از حقایق سرد. این شامل یک درگیری یا چالش است که شما غلبه و در نتیجه تغییر یا تحول در آن رخ داده است. این اغلب منجر به یک بحث از ارزش های مشترک و یا چشم انداز نتیجه مورد نظر.
5. BYAF (اما شما) – مردم دوست ندارند تحت فشار بودن به یک تصمیم. آنها از ترس از دست دادن آزادی. چون خود انگیزشی دولت است که به عنوان یک کاهش در آزادی عمل آن در نظر گرفته شده است متقابل و شناخته شده به عنوان “روانی راکتانس”.
تحقیقات نشان می دهد بهترین راه برای کسی که برای انجام کاری است که به آنها بگویید که آنها لازم نیست به آن را انجام دهد. این روش دو برابر شانس خود را از یک بله. نشان می دهد اما می گویند “شما به را انتخاب کنید”. من دیدم جالب اجرای این تکنیک است. توقف ثبت نام در نزدیکی خانه من زیر را نمایش می دهد: “نورد متوقف می شود 125 دلار جریمه توقف کامل رایگان. انتخاب شما.”
چشم انداز بگویید تا جلو این است که هیچ تعهد. یکی از عمده اهداف این فراخوان است برای تعیین اگر یک جا با هم کار کنند. اگر وجود ندارد یک جا آنها برای پایان دادن به رابطه فعلی و شاید دوباره درگیر در زمان دیگری که وجود دارد مناسب است.
پیاده سازی این تکنیک و شما را افزایش می دهد شانس خود را برای یک “بله” خود را در آینده تعامل مشتری.
[ad_2]