چگونه برای ساخت یک موفقیت فروش دیوار است که سرگرم کننده و باعث می شود شما پول
[ad_1]
آیا شما تا به حال به فکر ایجاد یک دیوار از تبلیغ برای رسانه های خود شرکت ؟
چند سال پیش من در حال اجرا یک شرکت رسانه ای بوده است, در جامعه برای بیش از 30 سال بود و شهرت فوق العاده. افرادی که مشغول به کار برای آن بود پرشور و می خواستم شرکت رسانه ای موفق است.
حتی اگر آن را یک کسب و کار موفق با عالی رتبه فروش استراتژی یک قتلگاه.
آن نیست که هر جهت فروش سیستم های, هیچ ابزار برای اندازه گیری فروش بدون سازگار تبلیغ فروش تبلیغات ، متاسفانه فروش مردم ترک آن را سرگرم کننده را به محل کار.
من استخدام مشاور با روشن بخشنامه: رشد فروش است. همه ما توافق کردیم در ابتدا که ما تا به حال به انجام کاری متفاوت است که سرگرم کننده بود اما نیز تا به حال برخی از مزایای واقعی برای شرکت رسانه ای.
ما تصمیم گرفتیم در میان طرح های دیگر برای راه اندازی یک دیوار از موفقیت است.
اولین اقدام ما تا به حال به را بود برای نظارت بر هر رسانه دیگر شرکت در منطقه چه ما مایل به انجام بود برای پیدا کردن که همه تبلیغ شد که تبلیغات در رسانه های ما شرکت.
ما مجموعه ای در مورد گوش دادن و خواندن هر رسانه تبلیغاتی ما می تواند و مقایسه و تطبیق یک لیست گسترده ای از آگهی های بالقوه ما می تواند دست ما را در. محلی رادیو و تلویزیون و روزنامه شرکت تحت نظر قرار گرفتند بیش از یک ماه دوره است.
هنگامی که ما در حال اتمام است که وظیفه ما رفت کامل لیست بیش از 200 و حل و فصل در 100 مشتریان ما می خواستیم به انجام کسب و کار با. همه آنها تا به حال به تناسب مخاطبان ما و کسب و کار پروفیل.
از این لیست پس از آن ما انتخاب 30-40 مشتریان که با ما تبلیغات قرار داده و آنها را از طریق یک تجزیه و تحلیل دقیق برای دیدن اگر آنها مناسب برای ما. هنگامی که ما در حال انجام است که ما را به شدت آنها را در بازار بیش از 12 ماه آینده.
هدف ما این بود که آن دسته از مشتریان تبلیغات با ما در عرض 12 ماه; آنها خواهد بود یا بلند مدت مشتری و یا با استفاده از توان ما همواره متناسب با تبلیغات خود نیاز دارد.
ما پس از آن نوشت: هر تبلیغ ما تا به حال انتخاب در هیئت مدیره در دفتر فروش. هر زمان که ما یک مشتری به هوا بود که ما در “دیوار از موفقیت” ما جشن با یک زنگ آیین و بررسی مشتری در خارج از هیئت مدیره. ما ساخته شده یک نقطه در پایان هفته کارگر به “جشن با فروش مردم به دست داشتند هدف خود را از گرفتن این مشتریان به تبلیغات.
آن را در واقع در زمان ما 15 ماه به همه آنها را دریافت کنید اما این یک ایده روشن, کسب و کار ما در اطراف.
در خلاصه
* ایجاد یک بالا 40-50 مشتریان که متناسب با مشخصات خود را از یک مشتری ایده آل
* نوشتن آنها را در هیئت مدیره
* اختصاص آنها را به اعضای تیم خود
* ساخت استراتژی های فروش در اطراف کسب آن دسته از مشتریان
* مجموعه قاب زمان
* جشن هر موفقیت است.
خوب فروش
[ad_2]