اصطکاک-رایگان خرید – چگونه برای به حداقل رساندن مقاومت در فروش-فرآیند خرید
[ad_1]
در فیزیک اصطکاک کاهش می یابد و جنبش است. شما می خواهید ماشین مسابقه خود را و گودال خدمه به خوبی روغن ماشین آلات.
در روند خرید قطعیت معلوم نیست اهداف و نیازهای مختلف این روند آهسته است. این کار از این خرید و فروش تابع برای حذف غیر ضروری اصطکاک/ مقاومت بین خریدار و فروشنده بر خریدار موج.
چگونه می توانم به شما انجام این کار ؟
1. آن را آسان برای خریداران بالقوه خود را برای پیدا کردن راه حل.
شما نمی توانید مشکل خود را حل کند اگر آنها نمی دانند که شما در خارج وجود دارد. فراتر از بودن در موتورهای جستجو دوستانه و خوب کمپین های بازاریابی مهم است که به عنوان یک رهبر فکری در فضایی خود را به منظور جلب اشخاص علاقه مند به سایت شما. هنگامی که آنها را در سایت خود باید آن را آسان به حرکت و پیدا کردن اطلاعات آنها نیاز به اقدام از طریق فرایند تصمیم گیری است. از آنجا که اکثر خریداران کشف سایت های خود را برای کشف راه حل چه در خارج وجود دارد – قبل از درگیر شدن در فرد-به-فرد گفت و گو – این اطلاعات باید قانع کننده – استفاده از ویدئوها و نظرها و مطالعات موردی ROI ماشین حساب و غیره. درگیر بودن در جوامع آنلاین خریداران خود را اعتماد است که کلید برای اعمال نفوذ آنلاین کلمه از دهان.
2. عمیقا درک نیازهای خود را.
بسیاری از افرادی که درگیر شدن در فرد-به-فرد تعاملات در حال بررسی گزینه ها برای بهترین راه حل است. یکی از راه های شما می توانید اضافه کردن مقدار به وضوح درک نیازهای خود را که اغلب به معنی داشتن خریدار تا یک گام از بررسی گزینه هایی برای بررسی نیازهای خود و اهداف. بر اساس یک درک غنی از نیازهای خود و اهداف آن مناسب است برای کمک به آنها اهمیت برخی از ارزش خود را-اضافه شدن قابلیت های آنها ممکن است در نظر گرفته اند در نتیجه مؤثر بر تصمیم خود ضوابط را به نفع خود.
3. کار به طور موثر با تمام بازیکنان بزرگ.
در این مجموعه فروش با بسیاری از مردم به نمایندگی از منافع مختلف در خرید سازمان ضروری است به درک نیازهای هر یک از طرفین و کمک به هماهنگ کردن تلاش ها برای پیدا کردن یک راه حل که بهترین نیازهای کلی سازمان است. این معمولا نیاز به برخی از نکته بینی برای شناسایی تصمیم گیرندگان کلیدی دسترسی داشته و آنها احساس می کنند منافع خود هستند مناسب بودن نشان داده شده است. شما باید شناسایی رسمی اثرگذارندهها – که ممکن است از دست رفته بود و فقط به دنبال org chart. شما نیاز به درک اهداف خود و نفوذ سیاسی و کمک به آنها را ببینید که چگونه شما را قادر می سازد آنها را به آنچه آنها می خواهند. آن را ضروری است برای شناسایی آن دسته از بازیکنان که مخالفت خود را حل و خنثی کردن نفوذ خود را با کار خود را با حامیان و هواداران است.
4. آنها را نشان می دهد که چگونه خود را به راه حل فراهم می کند بهترین ارزش برای هزینه.
در نهایت شما باید کمک به تمام خریداران ببینید که چگونه راه حل شما بهترین نیازهای خود و خود را متناسب با معیارهای تصمیم گیری. بیشتر, شما باید نشان می دهد که چگونه راه حل شما فراهم می کند بهترین ارزش با توجه به تمام هزینه ها از جمله هزینه برای انتقال به آن است. در بزرگتر معاملات روند اغلب نقطه اوج در ارائه نهایی رقیب. یک راه مهم برای به حداقل رساندن مقاومت است که برای دیدار با هر یک از بازیکنان کلیدی به صورت جداگانه و مطمئن شوید که آنها را ببینید که چگونه راه حل شما کمک می کند تا آنها را به آنچه آنها احساس آنها نیاز به رسیدن به اهداف خود.
از دست رفته هر یک از این مواد تا حد زیادی کاهش می یابد شانس خود را برای برنده شدن است. آن ممکن است باعث شود شما را به سرعت خاموش آهنگ و تماشای رقابت خود را سر خوردن در سراسر خط پایان.
[ad_2]