در خرید و فروش خانه – دانستن تفاوت بین یک اعتراض و یک بیماری
[ad_1]
مگر اینکه شما یاد بگیرند که چگونه برای رسیدگی به اعتراض شما در حال رفتن به رویکرد بالقوه خود را به فروش. این می تواند تنها نقطه شکستن حتی در فروش حرفه ای است. به عنوان یک حرفه ای فروش شنیدن اعتراض از چشم انداز های طبیعی است که شما نمی شنیدن هر یک از شما باید نگران است. اعتراض در حال معامله نیست قاتل آنها مقابله سازان. چشم انداز که اصلا اعتراض نمی شوند به طور جدی درگیر است.
چه اعتراض: این یک بیانیه چشم انداز خود را که او/او می خواهد به دانستن بیشتر! اعتراض فقط یک جبهه است که چشم انداز نیاز به اطلاعات بیشتر. چشم انداز معمولا شی با صداقت آنها را نمی دانید بهتر است. این فرد فروش حرفه ای این را می داند و می داند که مسئولیت رسیدگی به آن را اداره کند.
وجود دارد دو نوع از اعتراض: عمده و جزئی.
مردم در استفاده از آنها به سرعت همه چیز را. آنها به این معنی نیست که آنها نمی خواهند به خرید; آنها فقط می خواهم به mull بیش از همه چیز قبل از ارتکاب خود را. گاهی اوقات یک چشم انداز به شما شلیک خواهد کرد جزئی اعتراض فقط به گرفتن او نفس و یا مطمئن شوید که شما می توانید پاسخ خود جزئی اعتراض فصاحت قبل از همه چیز هر ضخیم تر. نه همه مشکلات در حال اعتراض است که می تواند و باید قادر به غلبه بر.
شما روبرو می شوند اغلب شرایط است که جلوگیری از خرید. یک شرط می تواند یک خرید بزرگ و چشم انداز به اندازه کافی پول ندارد و یا اعتباری. این است که چرا مقدماتی سرب حیاتی است. حرفه ای واقعی مردم فروش نمی اتلاف وقت در غیر واجد شرایط آگهی و یا چشم انداز.
چه یک بیماری است که: این یک دلیل معتبر برای پیش رفتن. آن را اعتراض به غلبه بر آن کل یک بلوک جاده برای فروش و شما باید آن را قبول و دور از. بدون پول به اندازه کافی پول اعتباری بدون مجوز و غیره…
این را درک کنید: خریدار بالقوه که اشیاء واقعا نمی توانید ببینید که چگونه شما ارائه خواهد شد با توجه به خود نیاز دارد. کار شما این است به استفاده از خود دانش برتر از آنچه که شما به فروش به او نشان دهد که چگونه آن را می تواند برآورده سازد او/او نیاز دارد. ارزش!
اگر شرایط وجود داشته باشد و آنها نمی خرید تقصیر من!!
دو نبایدها / یک انجام دهید.
1) استدلال می کنند. اگر چشم انداز نیاز به کسب اطلاعات بیشتر آن را فراهم نمی استدلال می کنند. با خشم یا طعنه یا دیگر اشکال از فروش به قتل گرما و فشار فروش فرد تلاش می کند به ضرب و شتم چشم انداز کردن. اغلب فروشنده برنده استدلال و در نتیجه از دست می دهد همه شانس ساخت فروش.
2) آیا حمله به آنها را زمانی که شما در غلبه بر آنها اعتراض. قرار دادن فاصله بین چشم انداز و اعتراض خود را به. توسعه حساسیت به چه چشم انداز خود را احساس زمانی که آنها صدای اعتراض خود را به. هرگز اجازه می دهد یک چشم انداز به احساس می کنید که او را در معرض خطر ثابت شده اشتباه است. اگر شما شروع به مبارزه خود را, احساسات خود, احساسات منفی همیشه سر می برد.
انجام آنها منجر به پاسخ خود اعتراض. فروش حرفه ای همیشه سعی می کند به مانور و سپس به پاسخ خود اعتراض زیرا زمانی که آنها چیزی می گویند درست است. ترین چشم انداز را جواب خود اعتراض اگر شما فقط می خواهید در آن کار می کنند آنها را و آنها را منجر به آن. عمیق کردن آنها می خواهید به جلو بروید و خرید فقط آنها را نشان می دهد چگونه و راهنمای آنها.
رفلکس اعتراض: “ما تنها به دنبال”, “ما تصمیم گیری هفته آینده”.
این سیستم برای دست زدن به رفلکس اعتراض:
یک) آنها را بشنود ، صحبت نمی حق دور قبل از چشم انداز حتی می شود از پنج کلمه. این باعث می شود چشم انداز احساس تحریک و ناراحت.
ب) خوراک اعتراض به عقب. عالی روش با خریداران 2 (شوهر/همسر). شما می توانید با استفاده از این به آنها پاسخ خود را بگیرند. من تا به حال شوهر من یک رفلکس اعتراض و خوراک من آن را فقط باید به همسر در پرش در کنار من و او برای من. “خوبی, ران, Iam فکر من ممکن است ساخت این خودم” ران = “بنابراین شما فکر می کنم شما ممکن است بخواهید برای ساخت این خودتان ؟” همسر = (اوه نه شما و نه شما حتی نمی رسید آشپزخانه من هنوز!).
ج) سوال اعتراض. از آنها بخواهید به استادانه درست شده خود به اعتراض. انجام آن را به طور جدی. جلوگیری از هر گونه اشاره ای طعنه بی حوصلگی و یا تحقیر. اگر شما به جزئیات اعتراض خود را, آنها را احساس کشش قوی نسبت به از بین بردن آن را خود. حتی اگر این اتفاق نمی افتد اجازه دهید آنها را به تفصیل شرح دادن بیشتر در مورد اعتراض شما با دادن زمان به فکر می کنم از حرکت بعدی خود را به غلبه بر آن.
د) پاسخ به اعتراض. برخی از مردم فروش را یکی از خاص اعتراض آنها فقط نمی تواند غلبه بر. در هر حرفه ای فروش یک محصول ممکن است چند ویژگی یا ضعف می خواهید به شما ندارد. مطالعه این اعتراض که ثابت شما و استاد پاسخ. اعتراف به ضعف و مقایسه آن بلافاصله به یک مزیت است.
e) تایید پاسخ. نمی پاسخ به اعتراض و اجازه دهید آن را آویزان آنها ممکن است اشتباه شما. شاید آنها را متوقف گوش دادن قبل از اینکه شما تحت پوشش این مرحله چون فکر چیز دیگری است. پس از پاسخ شما اعتراض در راه شما احساس می کنید باید غلبه بر آن را تایید می کنند که شما باید. بپرسید:
“که توضیح نقطه به طور کامل شما را قبول ندارند؟”
[ad_2]