چگونه برای طراحی یک تی شرت: یک نرم افزار نکته
[ad_1]
آیا شما یک قاتل تی شرت ایده و گمان دیگران را احساس همان راه ؟ آیا شما به دنبال یک جایگزین به معنی ترویج کسب و کار خود و یا ساخت برخی از درآمد جانبی با merch? آیا شما می خواهید برای بزرگداشت یک رویداد خاص مانند خانواده ریونیون یا لیسانس ؟ هر چه دلایل خود را به اصول طراحی تی شرت همان باقی می ماند; این چیزی است که شما با آنها انجام دهد که شمارش.
در این راهنمای نهایی برای طراحی تی شرت, ما اجرا را از طریق هر مرحله از فرایند طراحی از آغاز به کار یک ایده برای گرفتن پیراهن خود را انبوه تولید می شود. مهم نیست که چقدر (یا کوچک) تجربه شما این تی شرت نکات طراحی به شما همه چیز شما نیاز به دانستن.
چگونه برای طراحی یک تی شرت در 7 گام
–
فهرست مطالب
کشف کردن که چرا شما نیاز به یک پیراهن
تعریف بودجه خود را در مقدار
می دانم که شما گزینه های چاپ
روی صفحه نمایش چاپ
گرافیک وینیل
مستقیم به پوشاک
اشفتگی فکری موقتی خود را طراحی مفهوم
تی شرت انواع
سبک و تصاویر
تایپوگرافی
رنگ
تخصص چاپ
پیدا کردن یک طراح
ارزیابی خود را طراحی
حق دریافت فایل
پیدا کردن یک ضربه الاغ پرینتر
1. کشف کردن که چرا شما نیاز به یک پیراهن
مهم نیست دلیل خود را برای ساخت یک پیراهن آن را همیشه شامل کمی از نام تجاری است. اگر شما با استفاده از t-پیراهن برای مقاصد تبلیغاتی نام تجاری است که هدف اصلی خود را. حتی اگر آن را به شدت مد, شما هنوز هم نیاز به بافت سازگار با نام تجاری تم به تمام محصولات خود را. برای استفاده شخصی-مانند بزرگداشت یک رویداد به عنوان مثال-شما می خواهید برای اطمینان از تی شرت خود را طراحی و به وضوح ارتباط برقرار.اگر شما در حال حاضر در حال نوشتن یک لیست از موضوعات کلیدی سبک و ویژگی های شخصیتی شما می خواهید نام تجاری خود را و پیراهن برای انتقال. خود را با نام تجاری شوخ یا جدی ؟ مرزی و یا محافظه کار است ؟ لوکس و یا مقرون به صرفه است ؟ متمرکز طراحی تی شرت می توانید پاسخ همه این سوالات در یک نگاه.
نگاهی به زیرچشمی نگاه کردن سریع در مثال بالا. چه آن را به شما بگویم در مورد Brewmasters شرکت ؟ برای شروع آنها را ندارد خود را بیش از حد جدی و چوبی ابزار نشان می دهد سنتی دم سبک است که نکات در طعم و مزه های کلاسیک. که بسیاری از اطلاعات را از یک کارتون.
به موثر ترین طراحی حرکت به دور از خود را ترجیح شخصی و تکیه بیشتر بر واقعی سنجش داده ها. هدف شما چه کسانی هستند مشتریان/مشتریان ؟ چه با نام تجاری صفات آنها می خواهند به انجام کسب و کار با ؟
در اینجا چهار تی شرت اهداف برای کمک به راهنمای شما روند طراحی را با کمک به شما را در درک که چرا شما نیاز به یک پیراهن و آنچه شما می خواهید آن را به انجام.
[ad_2]