10 گام برای بیشتر موثر مدیریت زمان
[ad_1]
معتاد به کارش از نظر مدیریت زمان را قادر می سازد علاوه بر این از مشتریان جدید ابتلا در لیست to-do, اتمام برگشت خواندن و یادگیری در مورد تحولات جدید در صنعت خود را. به درستی مشاهده شده اما مدیریت زمان به شما اجازه می دهد کار مولد بنابراین شما می توانید زمان بیشتری را صرف با خانواده خود و دیگر چیزهایی که شما لذت بردن از. در اینجا 10 مرحله برای کمک به شما انجام این کار:
1. مقابله با مهم ترین وظیفه خود را اول است.
اکثر مردم سعی کنید تا خود را به سخت ترین ماموریت پاکسازی دور چیزهای کوچک ، موفق ترین مردم مخالف است. آنها راه اندازی درست ترین کار دشوار و گاهی انجام نمی, چیزهای کوچک در همه.
مارک تواین که معتقد بودند در این فلسفه نوشت: “اگر شما شروع هر روز با خوردن یک قورباغه زنده شما می شود راضی است که بدترین چیزی که اتفاق می افتد به شما در تمام طول روز.”
2. راه اندازی دفتر خود را در فضا و منابع را به شیوه ای کارآمد.
شما باید قادر به دسترسی به همه چیز را بدون بلند شدن از میز کار خود را. فایل خود را دولت باید در درون مفصل گردنده رسیدن به صندلی خود را و شما باید یک سه ردیف صندوق به اولویت بندی وظایف خود را.
3. برنامه ریزی روز خود را جلوتر از زمان و استفاده از سیستم خود را به نوشتن تمام وظایف خود را.
تخمین زده می شود که صرف 10 درصد از وقت خود را برنامه ریزی موجب صرفه جویی در 90 درصد از زمان در اعدام. نوشتن وظایف خود را با استفاده از سیستم شما در پیدا کردن راحت به ذهن خود را برای مهم تر افکار.
4. هنگامی که شما شروع به کار در این کار نگه دارید تا اتمام.
شروع یک کار و بازگشت به آن بعد پسماندهای مقدار زیادی از زمان در reacquainting خود را با این پروژه تعیین که در آن شما را ترک کردن و به خاطر سپردن افکار خود را.
اگر یک کار بیش از حد بزرگ است به پایان خواهد رسید در یک روز شکستن آن را به قطعات و به دنبال همان روش برای هر یک.
5. صرفه جویی در وقت از نرم افزار و سخت افزار با شکست کامل پشتیبان گیری.
انجام کامل ویروس اسکن عمل یکپارچه سازی فایل های خود را و آنها را به بالا هر روز. دریافت بهترین آنتی ویروس اسکن نرم افزار Norton 360, چرا که این برنامه به روز شده با آخرین ویروس ها هر بار که شما آن را اجرا کنید. فراموش offsite پشتیبان گیری حداقل یک بار در ماه در, قابل حمل, دیسک سخت خارجی.
6. خرید یک لپ تاپ اگر شما دچار مشکل گرفتن دور برای تعطیلات.
تغییر از مناظر تازه ذهن و اجازه می دهد تا کار کارآمد تر زمانی که شما بازگشت استراحت و آماده برای رفتن. یک لپ تاپ کمک می کند تا تنها کارآفرینان و صاحبان کسب و کار دیگر دور زمانی که آنها قادر به پرداخت هزینه یک تعطیلات. این روش می تواند تکمیل شده توسط حمل و نقل تماس های تلفنی خود را از خط اصلی برای تلفن همراه خود را.
7. استفاده از ABCDE روش برای طبقه بندی کار خود را.
A = مهم نتیجه آن است که اگر کامل نیست; B = جزئی عواقب آن است که اگر کامل نیست; C = no عواقب اما این امر می تواند خوب به انجام; D = چیزی است که شما می توانید نماینده; E = از بین بردن.
انجام یک آیتم اول (نگاه کنید به گزینه 1). بررسی و پاسخ به ایمیل شما یک B آیتم (آیتم را ببینید #8).
8. با استفاده از ارتباطات خود دستگاه اجازه ندهید که آنها به شما استفاده از.
جلوگیری از وقفه ناخواسته با خاموش کردن تلفن و ایمیل خود را در هنگام کار بر روی یک پروژه بزرگ (دیدن آیتم ها #1, 4).
9. دسته ای خود را به وظایف کوچکتر با هم.
فراموش مشابه کوچکتر وظایف در همان زمان. برای مثال تمام تماس های تلفنی خود را بین 10 و 11 AM. روشن کردن تمام مکاتبات ایمیل خود را دو بار در روز.
10. گوش دادن به سی دی های صوتی در هنگام رانندگی در ماشین شما.
زمان شما صرف رانندگی در اطراف به طور کلی از دست رفته است. با گوش دادن به سی دی های صوتی شما بهره مند از ساعت آموزش است که می تواند اثبات حیاتی برای موفقیت کسب و کار شما.
[ad_2]