اکتشاف بهترین شیوه – قدرت شگفت انگیز تودرتو
[ad_1]
اگر ما در اکتشاف و توسعه کسب و کار و شما واقعا بر این باورند که موفق ترین مشاوران مالی هستند بهترین آینده نگر و سپس آن مهم است که شما همچنان به افزایش توانایی خود را برای به دست آوردن کیفیت مطلوب معرفی بر یک پایه منسجم ، موفقیت بستگی به توانایی خود را برای شناسایی و اجرای تکنیک های ثابت شده است که افزایش اثربخشی و کارایی فرآیندهای اکتشاف خود را. یکی از قدرتمند ترین تکنیک های اکتشاف یک مفهوم شناخته شده به عنوان تودرتو. این موضوع ما در این مقاله است.
چه تودرتو? تودرتو است یک عامل تکنیکی است که می توان در موقعیت های مختلف. برای مثال یک مشاور مالی ممکن است را انتخاب کنید به لانه در یک سازمان خاص مانند یک شرکت حقوقی. مشاور ممکن است در شروع کار با یک زن و شوهر از مشتریان در یک سازمان خاص و پس از آن به طور فعال به چشم انداز و به دست آوردن مشتریان متعدد در داخل همان شرکت است که از طریق مراجعه کننده منجر اکتشاف. مثال دیگر وقتی است که یک مشاور به دست آوردن مشتریان در یک صنعت خاص و سپس در ادامه به چشم انداز و به دست آوردن مشتریان در همان صنعت. اکتشاف در یک صنعت در بدیهی است که نه محدود به افراد با همان نقش یا مسئولیت. مثلا یک مشاور ممکن است به دست آوردن مطلوب معرفی به تامین کنندگان و یا شرکای استراتژیک در یک صنعت خاص است. پس چه هستند مزایای تودرتو? آنچه شما باید انجام دهید برای به دست آوردن با استفاده از تودرتو تکنیک ؟ آن است که باور نکردنی ترین روش های کارآمد برای اکتشاف. همه ما شنیده بارها و بارها که نام این بازی است که فعالیت بالا. بیشتر مردم شما ببینید, فرصت های بیشتر شما را به چیزی اتفاق می افتد. آن را از من این است و نه فقط مدیریت شستشوی مغزی. رهبران سازمان خود هستند و نه فقط موعظه فعالیت چرا که آنها هیچ چیز دیگری برای انجام این کار. آنها آن را انجام دهد چرا که آنها یک تعهد برای دیدن شما برای موفقیت در کسب و کار. نگاه اگر شما در حال دیدن سه نفر در هر روز را به دست آورده حق شکایت در مورد کسب و کار. در رابطه تودرتو آمار برای خود صحبت می کنند.
تفاوت بین یک مشاور است که می بیند به طور متوسط 2 نفر در هر روز در مقابل 3 نفر در هر روز به طور مداوم برای یک سال. . . چهار برابر سطح تولید. (فقط 1 بیشتر فرد در هر روز). تفاوت بین یک مشاور است که می بیند 2 نفر در هر روز در مقابل 4 نفر در هر روز به طور مداوم برای یک سال . . . هشت بار تولید سطح! (فقط 2 بیشتر مردم به طور متوسط در هر روز)
این چگونه ممکن است ؟ خوب فکر می کنم در مورد آن. معمولی مشاور کار می کند 18-20 روز در هر ماه است. اگر یک مشاور است که دیدن 1 فرد اضافی در هر روز . . . است که در حدود 240 اضافی قرار ملاقات هر سال که می افزاید اضافی چهار ماه از تولید به صورت خاص که مشاور. مشاور می بیند که چهار نفر در هر روز است که با اضافه کردن هشت ماه از تولید!!! بنابراین در اینجا این است که ارتباط بین بهره وری و تودرتو. اگر شما برنامه 2-3 جلسات در همان سازمان و یا ساختمان و سپس شما می توانید دست کشیدن از کسانی که ملاقات در نیمی از زمان آن را اگر آنها در مکان های مختلف. وجود دارد هیچ زمان از دست رفته در سفر از جایی به جای. برخی از مشاوران من مربی تو در تو در شرکت های حقوقی مختلف در مرکز شهر شیکاگو است. آنها می توانید ببینید 6-7 نفر در یک روز و هرگز ترک ساختمان.
شما می توانید یک مورد قوی است که حتی با داشتن تمام قرار ملاقات های خود را در شهر برای کل روز یک شکل تودرتو. در اینجا در شیکاگو برخی از مشاوران ما صرف مقدار زیادی از زمان رانندگی از انتصاب به قرار ملاقات. یکی ممکن است در شهر بعدی در حومه شهر. یکی در سمت شمال شهر بعدی در سمت جنوب شهر است. اگر هدف شما این است برای دیدن شصت نفر در هر ماه که باید آن را, سپس آن را بسیار دشوار است برای به انجام رساندن است که بدون در نظر گرفتن مزیت های تودرتو. ما مربی مشاوران ما به کنار روزهای خاصی از هفته در شهر و در روزهای خاصی از هفته در حومه شهر. این باعث ایجاد حداکثر بهره وری و کاهش استرس است.
یکی دیگر از مزایای تودرتو است که شما تبدیل به یک متخصص در آن سازمان خاص و یا صنعت. شما شروع به دست آوردن درک درستی از مزایای گروه مانند 401(k) گروه بیمه زندگی و ناتوانی برنامه ریزی و احتمالا سهام گزینه برنامه. شما همچنین باید درک کاملی از شخصی و مسائل حرفه ای کارکنان به طور معمول نگران است. دیگر کارکنان در سازمان شما را در اطراف دفتر. آنها همکاران خود را از ملاقات با شما. شما به سرعت شروع به عنوان یک کارشناس و توسط افراد در سازمان است.
زمانی که من وارد این کسب و کار به عنوان یک جوان مشاور من به سرعت شروع به لانه در یک شرکت فن آوری که در آن برخی از دوستان من از دانشگاه مشغول به کار شد. در ابتدا من کمی خجالت زده بود چون به نظر من همیشه در این شرکت است. مردم را نظرات مانند شما باید یک کار در اطراف در اینجا. بیش از زمان من شروع به درک قدرت تودرتو و نظرات از جمله کسانی بودند که در واقع یک چیز خوب است. به عنوان یک ماده در واقع من به خاطر نشستن با یکی از کارکنان برای اولین بار و او به شوخی گفت: من میخواستم بدونم که شما قرار بود به من تماس بگیرید. شما در حال کار با هر کس دیگری . . . من به اندازه کافی خوب نیست? بسیار قدرتمند!
در نتیجه تودرتو اگر بسیار قدرتمند اکتشاف استراتژی است. آن است که فوق العاده کارآمد و بسیار موثر است. این افزایش اعتبار شما و موقعیت شما به عنوان یک متخصص در یک شرکت خاص و یا صنعت. به یاد داشته باشید, متوسط تولید کنندگان مایل گسترده و پا عمیق در حالی که تولید کنندگان برتر هستند و یک پا گسترده و یک مایل ،
[ad_2]