3 مهم ادغام مراحل ساخت یک فروشگاه تجارت الکترونیک موفق
[ad_1]
ایستاده جلو و منحصر به فرد در دنیای بسیار رقابتی تجارت الکترونیک غیر قابل انکار است خسته کننده است. هر چند آن است که شبیه به موشک علم شما نیاز به انجام طیف وسیعی از وظایف کارآمد از جمله: عناصر برای جمع آوری, شناسایی و تعیین الزامات ساخت اجزای مختلف و تمام جزئیات دیگر از مکانیسم. تجارت الکترونیک اکوسیستم شامل سبد خرید تکنولوژی و نظم و مدیریت موجودی, CRM, حمل و نقل و تحویل بازاریابی و دیگر جنبه های بسیار مهم. بنابراین یکپارچه سازی تمام ابزار در وب سایت است که قطعا یک تهدید آمیز و پیچیده است.
قبل از اقدام با روند ساختمان خود را منحصر به فرد تجارت الکترونیک, فروشگاه, می شود آن را فوق العاده مهم است که بدانید در مورد بخش های مختلف و یا مراحل فرایند توسعه: توسعه مدیریت و بهبود بخشد.
'توسعه' مرحله
آن را شامل تمام اجزای مورد نیاز برای ساخت سایت و ساخت آن فعال است. شما نیاز به در نظر گرفتن ابزار است که ضروری است برای ساخت یک فروشگاه تجارت الکترونیک. در اینجا یک ابزار اساسی برای 'توسعه' مرحله.
- سیستم مدیریت محتوا (CMS): محتوا است که بدون شک پادشاه از یک وب سایت. پیوستن همان سیستم مدیریت محتوا ادغام اجازه خواهد داد که توسعه دهندگان و کارآفرینان برای بهبود برنامه ریزی قرار دادن و مدیریت محتوای خود را.
- سبد خرید و پرداخت: این مهم است که به فرآیند خرید ساده و امن به عنوان امکان پذیر است از زمان اضافه کردن محصولات به سبد خرید آنلاین به آخرین روند پرداخت.
- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): آن کمک می کند تا در مدیریت ارتباط با مشتریان موجود و بالقوه از جمله داده های تاریخی از تمام مشتریان و آگهی.
- تجزیه و تحلیل: سرمایه گذاری در تجزیه و تحلیل خواهد شد و بدون شک کمک به شما برای مقابله با رقابت سخت و بهتر انجام دهید.
- پشتیبانی از مشتری: اعم از زنده برای تلفن پشتیبانی رایگان شما نیاز به شامل انواع کانال های موثر برای کمک به مشتریان است.
'مدیریت' مرحله
پس از در حال توسعه و راه اندازی وب سایت شما با موفقیت عنصر بعدی را در نظر بگیرید این است که یک برنامه ریزی حمل و نقل و تحویل سیستم و مدیریت سطوح موجودی موثر است. پس در اینجا یک ابزار برای 'مدیریت' مرحله.
- حسابداری: با رشد کسب و کار خود را, شما باید شروع به استفاده از یک نرم افزار حسابداری برای پیگیری رکورد از تمام معاملات.
- نظم و مدیریت حمل و نقل: تحویل به موقع محصولات در زمان یکی از کلیدی ترین اهداف یک فروشگاه تجارت الکترونیک و در نتیجه شما باید مناسب حمل و نقل و تحویل مدیریت.
- انبار و مدیریت موجودی: کارآمد مدیریت انبار سیستم کمک خواهد کرد که کسب و کار خود را به مدیریت سطوح موجودی به طرز ماهرانه ای.
'بهبود' مرحله
پس در اینجا یک ابزار برای 'بهبود' مرحله است که کمک خواهد کرد که کسب و کار برای افزایش فروش.
- تبدیل ابزار بهینه سازی: این مهم است که به استفاده از برخی از عملکرد های پیشرفته از جمله ابزار نظرسنجی A / B تست حرکت در نقشه و گرما ابزار نقشه برداری.
- ایمیل اتوماسیون: این قابلیت به شما کمک کارآفرینان به تعامل با جهان موجود و در عین حال غیر فعال مشتریان بپرسید برای پیشنهادات و انتقادات پس از خرید و کاهش میزان سبد خرید رها.
- بازار ادغام: ادغام موجودی با بازار تجارت الکترونیک یک ضرورت برای کسب و کار.
- هوش مصنوعی: از chatbots و دستیاران شخصی هوشمند تجزیه و تحلیل و سفارشی توصیه های هوش مصنوعی است که با تغییر دنیا از تجارت الکترونیک به سرعت در حال.
مدرن تجارت الکترونیک, فروشگاه نمی توانند زندگی بدون یکپارچه سازی تمام این ابزار فوق. به عنوان انتخاب شایسته اختصاص این کار به یک متخصص وب و توسعه دهنده نرم افزار کمک خواهد کرد که شما را به تمرکز بر صلاحیتهای اصلی خود و تکمیل کار به طرز ماهرانه ای.
[ad_2]