شاتون به چه قطعاتی متصل است؟
1- پیستون های چدنی : این پیستون ها بخش اعظم در گذشته ساخته میشدند و حساس خواص لغزشی خوب تر و انبساط کاهش میباشند . یکی دیگر از آرم های ضعیف شدن پیستون و حلقه و یا این که گشاد شدن بوش، کاهش شدن اقتدار موتور است. به این ترتیب که در روزگار منبسط شدن دامنه به قطر آن افزوده نشده و دهانه سوراخ کوچکتر میشود. 3- اهمیت ساخت سوراخ های (I,U,T) شکل در دامنۀ پیستون که مهم شیار های افقی و عمودی هستند، می اقتدار از انبساط پیستون پرهیز کرد. 3. در برخی موردها نادر، نشت دوچندان بنزین در سر پیستون، سبب خشکی رینگ شده و در غایت در گوشه و کنار بوش خوردگی تولید می شود. همین باعث می شود خودروی شما خیلی پرسرعت تر از منابع روغن خویش به کار گیری کنید. زمانی موتور واضح میباشد پیستون و رینگ ها بر روی لایه ای از روغن حرکت می نمایند که این فاصله را مالامال کرده است . این سه قطعه دائما اساسی یکدیگر در اصطکاک هستند و معمولا بر اثر کارکرد بالای موتور فرسوده می شوند. پیستون ها معمولا از آلیاژ آلومینیوم چدنی ساخته می شوند. یکی از گونه های رینگهای شیاردار ، سوراخدار یا این که چاکدار هستند و غالبا در پایینترین شیار در بالای انگشتی پیستون یا این که در یک شیار نزدیک به انتهای بدنه پیستون قرار میگیرند. پیستون توسط بدنه در وضعیت راست قرار میگیرد. در همین حالت شیار حلقه پیستون شیبدار بوده اما حلقه مهم جهت خاصی برای کارگزاشتن نمودن نبوده و می قدرت به رخ دلخواه آنرا کارگزاشتن کرد . پیستون چدنی سنگین بوده و توان وزنی موتور را کاهش می دهند این طور چدن کلیدی ضریب انبساط چگالی تحت بوده و در عین حالا مهم ضریب انتقال حرارت پایینی است. از مزایای آلومینیوم می اقتدار به سبکی و ضریب انتقال حرارتی بالا اشاره نمود در در مقابل آلومینیوم با معایبی چون قیمت بالا و انبساط می باشد . کمپانی پیستون کشور ایران از یک میلیون عدد پیستونی که در سال ۱۳۷۲ برنامه تولیدش بود اما محقق نشد و فکر می کنم ۸۰۰ هزار تا محقق شده، امروز برای سال ۱۳۹۹ به شکل قطعی و اجرایی، برنامه ایجاد ۶ میلیون عدد پیستون را داراست و این شش میلیون عدد مطلقا انشاءالله محقق می شود. چراکه زیرساختهای لازم چه به حیث برنامهریزی تامین مواد و چه به حیث نیروی انسانی و زیرساختهای تولیدی در کمپانی مهیا شده و انشاءالله ما در سال ۱۳۹۹ رکورد شش میلیون عدد پیستون را محقق می کنیم. اهمیت وجود تمام تحریمها و کل فشارهایی که از جوانب مختلف، چه به نظر تغییرات نرخ ارز و چه به نظر مشکلاتی که به جهت برخی از اسباب یدکی مواجه شدیم، ما در سال ۹۸ بالاترین رکورد تاریخ همین شرکت را داریم تصویب می کنیم و از مرز پنج میلیون عدد انشاءالله عبور می کنیم و این ارتقا تیراژ در سالی دارااست حادثه میافتد که انتظارها تمامی همین بود که صنعت های ما اصلی مشکلاتی که دارند، اهمیت کاهش ساخت و با تعدیل نیروی انسانی مواجه شوند، اما آفریدگار را شکر حیاتی کارایی مدیران ارشد مجموعه، صاحبان سهام و همینطور مدیران متخصص و فنی کمپانی و پرسنل این شرکت، امروز علاوه بر اینکه در گیر همین بحرانها نشدیم، ۵ میلیون عدد که در تاریخ همین کمپانی بینظیر و بیسابقه است را رد میکنیم. امروز که رکورد ۵ میلیون عدد پیستون را رد میکنیم، چکیده از آن برعهده همین ۳ خطی بوده که خودمان احداث کردیم و اصلی افتخار اعلام میکنیم که این ۳ تا خط کاملا عملیاتی و تولیدی الان تحت بار میباشند و انشاءالله در سال ۹۹ هم بودجه شرکت بر مبنای گنجایش این خطوط چشم شده است. براساس گزارش هایی که خوانده ام، حداقل ۱۵۰ هزار نفر در قطعهسازی تعدیل شدند، اما من مهم افتخار به شما عرض می کنم که کلیدی حمایت های آقای عباس ایروانی ریس تیم قطعات خودرو عظام، شرکت پیستون کشورایران در سال قبلی نهتنها نیروی انسانیاش را نگهداری کرد، بلکه ما ۱۰۰ نفر نیروی جوان از شهر تبریز جذب کردیم و خوشبختانه اینها امروز اصلی طیب خاطر در این کمپانی مشغولند و کار میکنند. خاکساری اساسی اشاره به تعدیل ۱۵۰ هزار نفر در صنعت قطعه سازی تاکید می کند: اهمیت حمایت و سوقدهی تیم عظام، ما در کمپانی پیستون ایران، اصلی اجرای طرح های بسط ای جذب نیرو داشته ایم. همین نیرو به تیتر مساحت پیستون ضرب در فشار گاز انتخاب می شود. زمان تعویض پیستون ماشین، یک سری فاکتور هزینه آن را گزینش می کند. به طور کلی هزینه بده بستان پیستون بالاست ، چرا که فرآیند کاملا پیچیده ای داردو مکانیک باید موتور را به طور کلی انقطاع کند و سیلندرها تعمیر شوند. اگر شما این نوشته را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در آیتم پیستون تبریز پژو بدست آورید به وب سایت ما مراجعه کنید.