ایجاد یک طرح برای وبلاگ
[ad_1]
در دنیای وبلاگ نویسی, آیا شما می دانید که وجود دارد't است که بسیاری از وبلاگ نویسان فعال آنلاین ؟ مطمئن شوید که وجود دارد صدها و احتمالا هزاران نفر از “وبلاگ” است که وجود دارد در اینترنت, اما چگونه بسیاری از آنها واقعی محتوای پویا است که به طور مداوم به روز شده است ؟ با توجه به مقاله اخیر از بازاریابی نمودار کمتر از 4 درصد از ما بزرگسالان نوشته شده است در وبلاگ خود در ماه گذشته و تنها حدود 10 درصد بازدید یک وبلاگ است. اما با وجود این تعداد کم از وبلاگ نویسان فعال مطالعات نشان می دهد که وبلاگ ها در واقع طنین انداز با مصرف کنندگان و در نتیجه باید از اهمیت به مشتریان خود را. آنچه به شما می گویند در وبلاگ شما نه تنها می تواند موقعیت شما را به عنوان رهبر فکری در میان مشتریان خود را, اما همچنین کمک به شما در ارائه راه حل های که آنها می توانند به نوبه خود با استفاده از با کاربران نهایی خود را. پس از کجا شروع کنم ؟
به عنوان فوق العاده VARs هر روز شما راه رفتن در یک خط خوب بین برنامه ریزی برای موفقیت و درگیر شدن در چیزهایی است که شما موفق خواهد شد. بهترین برنامه در جهان بر روی کاغذ خواهد آمد هرگز به ثمر اگر شما don't اعمال Nike's سرود “فقط آن را انجام دهد.” این قطعا صادق برای وبلاگ شما. اگر شما همچنان به وبلاگ نویسی خود را استراتژی برای ارائه ROI بالا اما نوشتن مطالب وبلاگ متناقض و یا نه در همه, you're هدر رفتن وقت با ارزش است. و آنچه در مورد محتوا ؟ شاید دلیل شما وبلاگ به صورت اتفاقی و به دلیل است که شما در تلاش برای توسعه مطالب جالب روزانه (یا هر وبلاگ خود برنامه است). به عنوان سوزی گاردنر از وزوز بازاریابی با وبلاگ ها قرار می دهد آن را “یک وبلاگ نویس موفق در هر صنعت می داند اشتها مخاطبان خود را برای اطلاعات و زیر ارائه می شود فقط کمی. اگر شما یک وبلاگ نگه داشتن خوانندگان خود را که مایل تر و هیجان زده برای دیدن پست های خود را! ”
اما چگونه است که شما در بالای ده ها تن از دیگر وظایف بازاریابی در فهرست اولویت خود را? اجازه دهید's نگاهی به چند راهنمایی ساده برای وبلاگ نویسی استراتژی است که شما را با ارائه ابزار برای ایجاد یک سازگار خوبی تحویل وبلاگ:
– تعریف اهداف خود را برای این وبلاگ. آیا شما می خواهید به موقعیت خود را به عنوان یک رهبر فکری در میان VARs در صنعت ؟ آیا شما به دنبال راه های جدید برای جذب چشم انداز? اگر شما و ارائه راه حل به طور منظم خود را به هسته وبلاگ پیروان ؟ همیشه وبلاگ را با هدف در بالای ذهن خود را. این را حفظ خواهد کرد شما مطابق با مطالب خود را. پیروان می خواهید به شما اعتماد به ارائه اطلاعات در مورد موضوعات مشابه تا زمانی که آنها بازگشت زمان و زمان دوباره به وبلاگ خود آنها در پیدا کردن آنچه آنها می خواهند و نمی't نا امید کرد.
– تصمیم بگیرید که چگونه اغلب شما ارسال خواهد شد به وبلاگ شما. بسیاری از وبلاگ نویسان بر این باورند که در آینده با شوخ کپی یا بینش درخشان باید اتفاق می افتد در همان زمان هفت روز هفته است. آن را نمی کند. مهم این است که انتخاب یک فرکانس که برای شما مناسب است و چسبیده به آن است. شاید شما در پست هر دوشنبه چهارشنبه و جمعه یا شنبه و پنج شنبه. هر چرخه است که پیروان خود را-مشتریان و فروشندگان و همکاران و کارکنان-خواهد آمد به اعتماد دریافت اطلاعات در برنامه. تعیین آنچه که در برنامه است و سپس ضربه خود را نشانه.
– وبلاگ طول مهم نیست به اندازه محتوای وبلاگ ندارد. آیا شما به عنوان خوانده شده بررسی فوق العاده از محصول جدید you'll be ارائه به مشتریان خود را در ماه آینده ؟ نوشتن یک خط جمله و ارائه یک لینک به نقد و بررسی. آیا شما صرف بخشی بهتر از یک هفته حل یک مشکل برای یک مشتری با همکاری با یکی از فروشندگان برتر? به اشتراک گذاشتن گام به گام داستان خود موفق راه حل است. آیا پست های خود را کوتاه یا بلند نسبی است به عنوان طولانی به عنوان شما're ارائه مفید و متفکر اطلاعات به پیروان خود را. آنها برنده't خواندن ذهن 500 کلمه پست اگر آنها می توانند سپس پیاده سازی این ایده در کسب و کار خود را با موفقیت.
– خواندن رقیب وبلاگ و سپس نوشتن در مورد چیزی کاملا متفاوت است. اگر شما به دنبال رقبای خود شما'll برخی از مشکلات ایجاد خود را به عنوان یک رهبر فکری. Don't پیرو نوشتن در مورد یک موضوع مشابه با, مورد نظر دیدگاه های مختلف. به جای انفجار خوانندگان خود را با یک تکان از هوای تازه و بحث در مورد چیزی که کامل 180 از آنچه که دیگران در حال صحبت کردن در مورد.
– ایجاد یک “صندوق اضطراری” از پست. شما ممکن است الهام بخش برای نشستن و نوشتن 250 کلمه یک روز اما چه اتفاقی می افتد زمانی که شما بهترین مشتری تماس در وحشت از آنجا که کل موجودی پرونده بودند از دست داده ؟ یا او's اجرا از او شماره یک فروش پرینتر و عرضه حداقل 10 به یکی از کاربران نهایی. اگر شما مشغول سرویس دهی به مشتریان خود پست های وبلاگ خود را ممکن است از دست دادن اولویت خود را رتبه بندی. اما این't معنی است که شما هنوز هم می توانید't پایبند به فرکانس خود را از پست. هنگامی که شما نستله برای نوشتن پست های وبلاگ خود را ارسال بیش از یک (سه تا پنج بزرگ است اگر شما می توانید انجام دهید که در یک ساعت یا بیشتر) و مطمئن شوید که حداقل دو don't زمان-محتوای خاص به طوری که شما می توانید استفاده از آنها در مواقع اضطراری است. قبل از شما آن را بدانید شما صندوق روز بارانی سرشار خواهد کرد.
“Don't بود بیش از حد در رابطه با چگونه بسیاری از خوانندگان شما; توجه به گرفتن خوانندگان که توجه شما بیشتر می خواهید به دنبال در وبلاگ خود. کیفیت trumps مقدار در blogoshpere (اگر چه داشتن هر دو ضرری ندارد!),” می گوید: روشنگری گاردنر. به درستی انجام می شود, وبلاگ خود را تبدیل به نیروی محرکه خود را کسب و کار موفق.
[ad_2]