هدرز موتور B3 (پراید قدیم) – سام تیونینگ
هدرز ها را می توان بر مبنا ظاهری که دارند، در دستههای متفاوت دستهبندی کرد، بنابراین کمپانی تولید کننده بایستی اهمیت توجه به نکتههایی زیرا مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک نوع از این قطعه را طراحی کنند. اشکال هدرز را میتوان در سه گونه کرومی، فولادی و سرامیکی دستهبندی کرد؛ طراحی یک هدرز می بایست اهمیت دقت به موضوعاتی چون ارتقاء توان هدرز، توجه به مقدار آلایندگی موجود و میزان تاثیری که بر مصرف سوخت میگذارد، طراحی شود. هدرز پراید یکی از لوازمی است که به جهت افزایش شتاب و قدرت ماشین آیتم به کارگیری قرار میگیرد ، برای اینکه بتوانید غایت راندمان را از اتومبیل پراید اخذ نمایید همین گزینه یک عدد از مورد ها اضطراری میباشد. طراحی و تولید مانیفولد به صورتی می باشد که سطح آن صیقلی نیست و زبر و ناصاف هم به نظر میرسد، از همین جهت در زمان خارج شدن گازها آلاینده، اختلالاتی دیده میشود، البته از آنجاییکه در طراحی و تولید هدرز پراید یورو4 فولادی از نحوه خمکاری استفاده شده است، مرحله آن صاف و صیقلی چشم میگردد و به همین دلیل خروج گازهای آلاینده به بهترین موقعیت ممکن اتفاق میافتد. اگر بخواهیم در رابطه مهم طراحی همین قطعه بگوییم؛ باید گفت که همین قطعه سطحی به طور کامل صاف و صیقلی دارد، چرا که اگر اینچنین نباشد و بر بر روی تراز آن زبری دیده شود، این زبری مانع از خروج گاز میشود، بنابراین تولید و طراحی همین قطعه را می توان یک عمل دشوار و نیازمند به علم اختصاصی در لحاظ گرفت. در یک تعریف و تمجید کلی می توان هدرز را یک قطعه فنی به جهت تیونینگ و همینطور تقویت موتور در نظر گرفت که در هنگامی که قیمت خودرو بالا میرود و افراد توانایی خرید کردن یک خودرو پرقدرت و حساس کیفیت را ندارند، مورداستفاده قرار میگیرد و آن را بر روی ماشین هدرز پراید یورو 4 فولادی کارگزاشتن مینمایند که نصب همین قطعه سبب پیدایش ویژگیهای متفاوتی در ماشین نیز میشود. در صورتی که در طراحی و ساخت خودروی شما از قطعهی هدرز به کار گیری شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، اهمیت شتاب و کارایی بهتری از اتومبیل خارج میشود؛ از طرفی خودرویی که از همین قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. نکتهای که در ارتباط حیاتی طراحی و ساخت این قطعه حیاتی دارد، دوران و هزینهای هست که شما می بایست برای آن در حیث بگیرید، ایجاد هدرز را میتوان یک روند وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به همین استدلال اکثری از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در لحاظ میگیرند که می بایست بهصورت جداگانه بر بر روی ماشین نصب شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک استفاده نمیکنند. این دو قطعه از حیث محصول و ساختاری حساس یکدیگر تفاوت دارند، میتوان گفت در هدرز پراید یورو 4 فولادی برای هر سیلندر یک خروجی در نظر گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا آمدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی اهمیت کمترین مقاومت از اگزوز ماشین بیرون می گردند و پروسهی انجام همین حادثه اهمیت هدرز پراید یورو 4 فولادی و در مقایسه اهمیت مانیفولد، مضاعف پر سرعت و آسانتر میباشد و همین مورد قضیه خود می تواند بر خنکسازی موتور نیز اثر گذاری داشته باشد. هنگامی که شما این نوشته را دوست داشتید، مایل به داده ها بیشتری در رابطه حساس هدرز فولادی پراید وب وب سایت خود باشید.