طرز کار یونیت هیدرولیک چگونه است؟
در سرانجام یک موتور احتراق داخلی ممکن می باشد بتواند یک پمپ لود شده را آغاز کند، اما اقتدار به اندازه به جهت آوردن آن به شتاب عملیاتی یونیت هیدرولیکی را نداشته باشد. موتورهای الکتریکی و موتورهای احتراق داخلی مثل موتورهای دیزلی یا بنزینی خصوصیت های متمایز از خویش نشان می دهند که ویژگی های مختلف قدرت آن ها را دیکته می کند. بعد پس از عبور از پورت خروجی دارای استفاده لوله ها یا شلنگ های هیدرولیکی به سمت عملگرها انواع یونیت هیدرولیک (اکچویتور) می رود. به ویژه وقتی که از الکتروموتورهای پهناور استفاده می شود . واحد اولیه که به عبارتی الکتروموتور می باشد به نوعی محرک پمپ هیدرولیک در گونه های مختلف یونیت های هیدرولیک موتور الکتریکی اساسی برق DC و یا این که AC می باشد که در صنعت های متفاوت کاربرد الکتروموتور اساسی برق AC متداول خیس است. از رایج ترین انواع پمپ های مورد استفاده در یونیت های هیدرولیک می قدرت به پمپ های کارتریجی، پمپ دنده ای و پمپ پاوریونیت های هیدرولیک پیستونی اشاره کرد. یونیت هیدرولیک که کلیدی نام پاورپک یا این که پاوریونیت در صنعت ما شناخته شده هست ، متشکل از مخزن ،پمپ هیدرولیک،الکتروموتور،و شیرهای در دست گرفتن فشار-کنترل دبی و کنترل جهت و متعلقات دیگر مانند فیلتر های مکش ،فشار،برگشت و نشان دهنده های چشمی فشار (مانومتر)و سطح روغن می باشد .یونیت های هیدرولیک متناسب اصلی طراحی و نقشه مدار هیدرولیک بصورت یک گروه ساخته می شود. در این مسیر شیرآلات کنترل فشار به جهت حفاظت از پمپ و سیستم هیدرولیک و شیرآلات در اختیار گرفتن دبی به جهت کمتر حجم سیال آیتم به کارگیری قرار میگیرند. 1. دستکم ظرفیت مخزن باید دو برابر حجم تخلیه پمپ در دقیقه (دبی)باشد . برخی از کارداران مهمی که کارایی یک واحد الکتریسیته هیدرولیکی را پایین تأثیر قرار می دهند، محدودیت های فشار، گنجایش قدرت، و حجم مخزن هستند. مبداء قدرت، مرتبط اساسی بخش اعظم واحدهای اقتدار یونیت هیدرولیک است، که به طور کلی بر پایه سرعت ، مقدار گشتاور و ظرفیت توان آن تعیین می شود. برای مثال وقتی که سیلندری کورس رفت را طی می نماید و باز می شود حجم سیال در مخزن کاهش می یابد . همینطور در ساخت و ساخت منحصربهفرد به فرد یونیت هیدرولیک جایگزین نمودن موتورهای دیزلی و یا بکارگیری از الکتروموتورهایی که قدرت بالاتری دارند وجود دارد.