رینگ پیستون چیست؟
حلقه پیستون حساس قطری می باشد که از قطر سیلندر اندکی بخش اعظم است، در یک نقطه رینگهای پیستون بریدگی دارا هستند در عاقبت آنها را به جهت نصب بر روی پیستون می توان باز کرد و در هنگام قرار دادن پیستون در سیلندر پس از آن میتوان آنان را توده کرد. در برخي موردها بر روي يكي از سطوح رينگ كلمه TOP حك شده می باشد ، كه در اين شکل قسمتي كه كلمه TOP برروي آن قرار گرفته ، بايد به سمت بالا باشد . حلقه کنترل روغن معمولاً از دو رینگ تراش میل کروم نازک ساخته می شود که مسافت ای بین آن ها قرار دیتا شده میباشد تا روغن خارج شود. همین مهروموم وظیفه همان حلقه و پیستون است که دور پیستون قرار میگیرد. بازدید میکنیم که یک میزان از دهانه رینگی که درون سیلندر قرار گرفته می باشد باز میباشد، و آن را با استفاده از فیلر میزان گیری میکنیم همین مقدار بایستی از یک حدی کاهش و از یک حدی اکثر نباشد. رینگهای پیستون را هنگامی که عده میکنیم در آنان تنش اولیه به وجود میآید که همین باعث میشود فشاری بوسیله رینگهای پیستون به جداره سیلندر وارد شود. به جهت خرید قطعات حساسی مانند حلقه پیستون، صد رد صد از فروشگاههای اعتبار خرید نموده و به نشانه استاندارد و کیفیت آن اعتنا فرمایید و به یاد داشته باشید که خرید قطعات معیوب و بی کیفیت، سبب ساز جراحت دیدن سایر قطعات موتور خودروی شما هم خواهد شد. وجود لقی هم فی مابین سیلندر و پیستون دوچندان حائز مهم است. برای تحلیل کارایی فعالیت موتور و اینکه حالت کاری آن به چه صورت است و آیا مشکلی دارد و یا در آینده در گیر مشکلی خواهد شد یا این که خیر روشهای متمایز وجود دارد یک عدد از همین شاخص ها چگونگی وضعیت پیستونهاست . از این که گاز از اطراف پیستون نشت نماید دوری کند و درزبندی انجام دهد. موتور احتراق داخلی خودرو اهمیت رینگ هایی می باشد که اطراف پیستون را تسلط کرده اند. همین حوزه هست که اکثر گسترش می یابد و بدین ترتیب از قسمت ذیل پیستون یک مخروط به داخل ساخت می شود تا مسافت بیشتری میان این تاج و رینگ پیستون در اطراف سطح بالا ایجاد شود. این مسافت غالبا میان 0.025 تا 0.10 میلی متر ( 0.001 تا 0.004 اینچ ) است . در طی این حرکت، حجم محفظه احتراق را کمتر می دهد. همین رینگها سبب می شوند که در محیط احتراق فشار ناشی از احتراق و دانسیته باقی بماند و از کمپرس رد کردن خودداری کند. این همچنین به خاطر خواص گوه ای هندسه حلقه منجر میشود توزیع روغن در تمام کورس حرکت این قطعه به رخ بهینه صورت پذیرد. می بایست از رینگ و پیستونهای بزرگتر و یا این که اورسایز (over size) استعمال کرد. روغن اعصاب کننده پیستون های کراس هد به ذرات دوده ناشی از احتراق آلوده و کثیف نمی شود، در اثر حرارت آسیب نمی بیند و می قدرت از تینر استفاده کرد. گرمای احتراق بر روانکاری کراس هد بهترین پیستون برای پژو تأثیر نمی گذارد. این مدل پیستون ها دارای کارایی دوگانه هستند (یعنی می تواند نیز به تیتر یک کراس هد استوانه ای و نیز به تیتر پیستون عمل کند). حلقه پیستون دو نوع است؛ حلقه روغنی و رینگ تراکم. پیستون رینگ دارای اتصال مستقیم برای آببندی در قطعات حیاتی اختلاف فشارهای بالای 15 بار به کارگیری می شود. همچنین اگر در به دور بالای موتور صدا ارتقاء پیدا نماید احتمال خراب بودن این قطعه دوچندان فراوان است. برای رسیدن به شتاب مضاعف بالای گزینه نیاز در مسابقه سبک خیس هستند. موتورهای مسابقه ای پیستون های سخت تر و قوی تری نسبت به موتور اتومبیلهای سواری دارند. نیز در موتورهای دیزلی و هم در موتورهای بنزینی به عمل می روند، ولی موتورهای پرسرعت اکنون پیستون های سبک تری دارند. دلیلش همین می باشد که ادغام سوخت و هوا حجمی کمتری خواهد داشت که صد رد صد فشار آن هم کاهش خواهد شد و نیروی واجب برای شتابگرفتن اتومبیل را تأمین نمیکند. متن ذیل اشاره ای به همین مسئله داراست هر یکسری عمده اساسی دید موتورهای بنزینی دو زمان می باشد البته دیتاها آن به دسته ای میباشد که برای انواع دیگر موتورها و از جمله موتورهای دیزل که مورد استفاده ما در خزانه اتومبیل آلات است و به جهت تعمیرکاران و استاد کاران نیز می تواند موءثر واقع شود . این مقاله عمدتا کارکرد، گونه های و بعضا از جنبه های دیگر پیستون را تفسیر می دهد. این حلقه ها مصرف روغن موتور و فشار روغن را تنظیم می کنند. روغن اضافی بعد از نحوه بریدگیهای بر روی رینگ به مخزن روغن باطن پوسته موتور برمیگردد. این رینگ روغن اضافی را از جداره سیلندر پاک کرده و آن را به کارتر برمیگرداند. برای افرادی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا چه جایی و همچنین هدایت در گزینه چگونگی استفاده از پیستون روده ، شما ممکن است می توانید اساسی ما در کاغذ وب تماس بگیرید.