باراک اوباما
[ad_1]
اگر شما زندگی می کنند در هر نقطه بر روی این سیاره شما مطمئنا این خبر را شنیده است که رئیس جمهور بعدی ایالات متحده خواهد بود باراک اوباما ، طولانی انتخابات ریاست جمهوری که به نظر می رسید به عنوان اگر آن را هرگز به پایان رسیده است در نهایت بیش از. ابتدا آن را دموکرات ها در میان خود میگیرد و آن را, و سپس آن را به قرمز و آبی متحده هر رقابت برای دست بالا اما هیچ کس نیست, اخبار رسانه ها و صاحب نظران سیاسی پیش بینی دو سال پیش هنگامی که او برای اولین بار اعلام کرد نامزدی خود را خیره کننده پیروزی باراک اوباما موفق به امن.
در این نسخه ویژه من را نقد و بررسی برخی از درس های ارزشمند ما می توانند یاد بگیرند از باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری است.
اولین و مهمترین اولیه حرکت کمپین اوباما در ایجاد که مخاطبان خود را دارد و ساختار انتخاباتی خود را در اطراف است که مخاطبان. به جای تلاش به همه چیز به همه مردم و تلاش برای رسیدن به 100 ٪ از جمعیت ایالات متحده تمرکز بر مخاطبان و چگونه برای به دست آوردن 100 ٪ از کسانی که رای. که به معنای پیدا کردن آنچه مورد نظر خود را کانال ارتباطی است و با استفاده از آن به طور مداوم و بعد شدید درایوهای به کسانی که رای دهندگان به پای صندوق های رای — و یا به عنوان ما می گویند در زبان کسب و کار: فروش بسته.
از همه مهمتر, آنها ایجاد یک پیام و در گیر شدن با آن را از آغاز تا پایان و در ارتباط با مردم و در راه مردم می خواستند برای اتصال مطمئن شوید که هیچ کس از سمت چپ در بالا این تکنولوژی عصر از همه جا اینترنت و توت معتادان است.
برنامه ریزی برای موفقیت است.
اگر شما به دنبال اوباما/بایدن کمپین شما متوجه شده اند که چگونه به خوبی آنها تا به حال همه چیز آماده است. از آماده سازی یک عرصه برای جشن پیروزی خود را هفته پیش به این صفحه با تشکر از شما برای برنده شدن بلیط برای وب سایت خود را (که تا این لحظه نتایج بودند در), پیروزی, بود, نوشته شده به اسکریپت — همه چیز برنامه ریزی شده بود آماده شده و در محل نهایی برنده شوید.
چسبیده به پیام.
اوباما در مبارزات انتخاباتی آغاز شده و با پیام “بله ما می توانیم – تغییر ما نیاز” و با گیر که از یک روز. آنها با استفاده از آن در طول مقدماتی برای شکست هیلاری کلینتون ماند و با این پیام زمانی که آنها نیاز به شکست, جان مک کین. حتی زمانی که شرایط تغییر مسائل مربوط به تغییر و حوادث در سراسر جهان تغییر این پیام باقی ماند همان; گسترش البته برای رسیدگی به این مسائل در دست, اما مداوم در تمام طول.
ارتباط با مردم راه خود را.
اوباما در مبارزات انتخاباتی اهمیت معرفی فرآیند رای گیری برای میلیون ها جوان آمریکایی که تا به حال هرگز قبل از رای دادند. خود محققان ثابت شده است که روز پس از قرار دادن حیاط خلوت دادند که مدت طولانی است. در روز امروز و سن جوان مردم رو در اینترنت, تلفن همراه و شبکه های اجتماعی. اوباما در مبارزات انتخاباتی به تصویب رسید که رسانه بسیار موفقیت آمیز است. برخی از تحلیلگران می گویند این چیزی است که او را برنده انتخابات است. در حالی که مک کین رفت و در تاریخ ثبت شده حاکی از این است که او نمی دانست که چگونه به استفاده از e-mail های اوباما در مبارزات انتخاباتی بود و میلیون ها دلار از وب سایت خود را و گرفتن میلیون ها نفر از مردم به دنبال پیام خود را.
در اینجا برخی از ابزار مدرن که اوباما در مبارزات انتخاباتی استفاده می شود کاملا موفقیت:
وب سایت:
barackobama.com outclassed johnmccain.com تا کنون. اوباما سایت راه دوستانه و به مراتب بیشتر اطلاعاتی.
وبلاگ
وبلاگ بر خلاف یک وب سایت است که رسمی تر و با آب و تاب یک وبلاگ غیر رسمی و شخصی و گاه به گاه راه به در تماس گرفتن با مردم است. این یک راه ساده برای دریافت پیام خود را در یک بازی دوستانه مکالمه و هیچ کسب و کار و یا سازمان باید بدون یک وبلاگ خود را.
My.BarackObama.com
یک ابزار است که اجازه حامیان خود را برای ایجاد صفحه وب خود را که برجسته رویدادهای محلی به اطلاعات تماس با رای دهندگان مردد در محله های محلی و ارائه یک فضای شخصی برای وبلاگ نویسی. من.BarackObama تا به حال بیش از یک میلیون عضو به صورت تصاعدی افزایش قرار گرفتن در معرض باراک اوباما “با نام تجاری”.
YouTube
در گذشتهی نه چندان دور تنها گزینه برای نشان دادن یک پیام تصویری خرید آگهی فضا. وارد یوتیوب حدود سال 2008. اوباما در مبارزات انتخاباتی آپلود 1,823 ویدئوها و در آخرین شمارش بود 135,543 مشترکین و پیروان. کنتراست که با کمپین مک کین که آپلود تنها 330 ویدئوها در طول همان دوره است.
اوباما حتی اضافه شده “کمک کن” لینک در یوتیوب, مشخصات است که یک ایده رمان و چیزی است که من هرگز قبل از دیده می شود.
مای اسپیس
Myspace.com یک وب سایت شبکه های اجتماعی ارائه های تعاملی کاربر را مشاهده کنید شبکه ای از دوستان, شخصی, پروفایل, وبلاگ گروه موسیقی و بیشتر. در میدان باریک محبوب شبکه های اجتماعی مای اسپیس جذب سهم عمده ای از نوجوان جمعیتی.
در میان چیزهای دیگر اوباما در صفحه مای اسپیس لیست کالج ها او رفت و به او که علاقه نوجوانان است که به زودی خواهد بود حضور در دانشگاه خود را, اما نه حرفه ای خود را از سر که کمتر مربوط به یک نوجوان مخاطبان است.
اوباما ارسال شده خلاصه ای از دستور کار خود و رزومه کامل خود را در این سایت شبکه برای صاحبان کسب و کار و حرفه ای. Linkedin.com ارائه می دهد کاربران یک راه برای پخش مختصری از کسب و کار و یا حرفه ای مشخصات پیدا کردن آشنایان و بالقوه همکاران و ارتباط با سایر حرفه ای ها.
Facebook.com یک سایت شبکه اجتماعی شبیه به مای اسپیس. وب سایت محبوب است با دانشجویان و کمی محافظه کارانه تر عضو پایه. اوباما انباشته بیش از 3 میلیون Facebook هواداران!
توییتر
یکی از جدیدترین ابزارهای شبکه های اجتماعی, توییتر اجازه می دهد تا کاربران برای به روز رسانی ‘دنبال’ در طول روز با blurbs از اطلاعات به نام “توییتهایی’ فرستاده می شوند که به دنبال تلفن های همراه. باراک اوباما تا به حال بیش از 130,000 پیروان توییتر.
اس ام اس
پیام های متنی استفاده شد در سراسر اوباما به کمپین پخش پیام. به طور کلی وجود دارد پیام های متنی و هدفمند آنهایی که اقتباس به کشورهای مختلف و شهرستانها با موضعی پیام ایجاد یک سفارشی بیشتر شخصی داند.
من فکر نمی کنم شما در حال برنامه ریزی برای اجرا, برای, اتاق کار, اما من می دانم که شما در حال اجرا کسب و کار خود و دور از همه این است به شرح زیر است: ما نیاز به ماندن متمرکز در پیام و مطمئن شوید که ارتباط ما با مخاطبان ما راه آنها می شود با ابلاغ.
به بعد و به سمت بالا
Meny هافمن
[ad_2]